Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kuvittelin et jos oikein intensiivisesti vahtais ni sitä lihaa tarttuis salamyhkäisesti vähän itteensäkin, mut niin ei käyny. Peilissä oli tänään entistä narumpi Patleetti ku ei oo yli viikkoon treenannu :( Ens viikolla taas homma kasaan!

Ääh, tää on niin tätä. Heti ku aikoo lepäillä ja pitää kevyttä viikkoa treenien osalta niin tuloksena on flunssainen olo ja vuotava nenä. :jahas:

Salitauko jatkuu niin kauan kunnes mulla on varaa kustantaa vuosikortti.... kyllähän tuota toisaalta tekis mieli päästä treenaamaan jo. Mut ainakin on motivaatiota käydä sitten koko vuoden verran säännölisesti koska ennen kun hommasin kk/ kortteja niin heti kuukauden jälkeen tuli yleensä just niitä taukoja pidempiä ja joskus lyhyempiä.

kyllä tää tästä ehkä 10 vuoden päästä oon semmonen kaappi ehkä en :)

Rapula ja univelka selätetty, joten ei muutaku hyvää musaa, kahvia ja aamupaska, niin oon valmis lähtee salille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ääh, tää on niin tätä. Heti ku aikoo lepäillä ja pitää kevyttä viikkoa treenien osalta niin tuloksena on flunssainen olo ja vuotava nenä. :jahas:

Toi on erittäin tuttu tunne. Aina kun treenaa kovaa, ei taudit ehdi tulla, mut sit ku pitää jonkun 5 päivän levon niin tadaa on kurkku kipeä ja nenä vuotaa.

Toi on erittäin tuttu tunne. Aina kun treenaa kovaa, ei taudit ehdi tulla, mut sit ku pitää jonkun 5 päivän levon niin tadaa on kurkku kipeä ja nenä vuotaa.

Jep, meikä ei yleensä ole koskaan sairas, mutta ku aikoo tosiaan lepäillä ihan kunnolla, että ehtis muutaki tehä ku treenata lomalla niin... :D No troppeja naamaan, että pääsee illalla Rukalle asti. :) Parit leffat jo katseltuna ja eiköhän se päivä jatku samaan malliin. Hunajalla terästettyä vaniljateetä kupillinen vieressä. :haart:

Tuli ostettua Massaa! Voimaa! -kirja. Päivän hyvä työ. Nyt sitten vähän lisää walkerseja. Oli sitten muutama unissaki viime yönä :D

Back
Ylös Bottom