Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamuni alkoi typerästi. Velttoilua ja sohvalla röhnöttämistä, samalla kun katselen jotain paskaohjelmia mitä TV:stä tulee. Teinpä sitten täyskäännöksen, heitin lenkkivaatteet päälle ja lähdin pihalle. 1,5h kävely- ja hölkkälenkin jälkeen ruoka maistuu! Illalla vielä leffaa kavereiden kanssa :)

Pitaisi varmaan itsekin raahautua ulos... Olen opiskellut koko paivan, joten alkaa vahan jo maistua puulta tama yrityslain ihmeellinen maailma.

E. Tai sit pysyn sisalla ja otan vaikka lasin viinia...

Siis vaikka mä oon kironnut tota lumen määrää tuolla etelässä, niin täällä sitä vasta onkin.
Muutaman kerran upposi tuolla kulkiessa puolta reittä myöten hankeen. Voi olla että viikon kun tuolla tarpoo, niin on tehty kintuille paljon parempi treeni kuin kotioloissa,

Jotaki menoa kaipais, himassa en viittis koko iltaa kökkiä.
Se on raahattava hanuria sitte suuntaan tai toiseen. Ite mietin vahvasti lähdenkö kattelee kuinka monta jänistä juoksee tien yli keskustassa vai tyydynkö syömään kotona.

Raahaisin mieluusti, mut ku ei tiedä et minne. Tässä koittanu kysellä, mistä löytyis. Emmä ny kuitenkaan tonne keskustaan viittis mennä seisoskelemaan.

Kisapassiin piti jo laittaa kuva. Voin sitte kesällä lyödä facepalmia ku joutuu melkeen kolme viikkoo kantaa kaulassaan lämiskää missä komeilee oma vammanaama :D

Raahaisin mieluusti, mut ku ei tiedä et minne. Tässä koittanu kysellä, mistä löytyis. Emmä ny kuitenkaan tonne keskustaan viittis mennä seisoskelemaan.
Keskustassa seisoskelu on hirveän hauskaa. Sitä parempi mitä enemmä pakkasta ja mitä pidempää seisoo torin laidalla isommalla lössillä. Voi näkyä tähdenlentoja, mukavia juoppoja ja kissoja.

Enpä oo saanu mitään aikaseks ku roskannu internettiä ja kattonu tota walking deadia. Syöny hyvin ja käyny ruiskus. Hyvä päivä siis.

Back
Ylös Bottom