Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Tuukko rovinssihin kattomahan? Ei se mitään, en mäkää meinaa mennä. Uskomatonta bullssittiä livenä.

Ei voi vittu olla näin hankalaa saada porukkaa ryyppäämään PERJANTAI-ILTANA. :eek:

Ei kai sitä ny kukaa pääsiäisenä jaksa. Kaikenmaailman sekopäät liikentees. Viikonpäästä on jo tilanne rauhottunu ja voi lähtee.

Itsehän alotin ryyppäämään eilen illalla joskus 5 aikaan ja lopettelin tänä aamuna jossain 8 maissa :D Taisin tännekki käydä jotai pärisemässä.. Palju on kyllä 5/5 keksintö!

Luulis jaksavan, niinpaljo on kehuttu et sitte mennään juhlimaan ja kaikki perunu kummalla tavalla :P Paras tähän mennes oli kun kaverilla on niin kova krapula, ettei pääsekkään tulee :lol2: Ilmotti tuntia ennemmin ku piti lähtee senluokse käymään tuos aamusella..

Noh, kyllä mä nää muistan jos joskus pyytää mua mukaan, eikä oo muita kavereita tarjolla..

Pitkästä aikaa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perhana. Mun pashasta tais tulla vähä vajaalaatuista. En jaksanu odottaa voin pehmenemistä eikä se vaahtoutunut sokerin kanssa kunnolla. :face: Noh, hyvää se on silti. :kuola: Voita, sokeria ja kermaa...

Aamuni alkoi typerästi. Velttoilua ja sohvalla röhnöttämistä, samalla kun katselen jotain paskaohjelmia mitä TV:stä tulee. Teinpä sitten täyskäännöksen, heitin lenkkivaatteet päälle ja lähdin pihalle. 1,5h kävely- ja hölkkälenkin jälkeen ruoka maistuu! Illalla vielä leffaa kavereiden kanssa :)

Teinpä muuten ihan hemmetin hyvää pizzaa! Tää kun ei oo mikään oletusarvo, sillä viimeks sain aikaan vaan sutta ja sekundaa. Silloinen vierasparka muistaa varmaan ikuisesti, kuinka joutui syömään pahaa pizzaa. Hengissä tosin selvisimme siitäkin.

Back
Ylös Bottom