Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää haluun Tanskaan. Dana Linn Bailey on siellä ku siellä on jotku amatöörikisat. Muutenkin mulla on joku fiksaatio Tanskaan. Tanska on cooool. Hmm, oon vetäny jotain ku on niin hilpee fiilis. Kevättä rinnassa selvästi.

- - - Updated - - -

Eikäkö ku rinnoissa. En oo kyklooppitissi. Vitja melekeen ku olis henkiin heränny, hjuva fiilis :dance2:

Pääsiäinen. Ja pääsiäishössötys. Mitä se on? Meillä ei ole ikinä vietetty pääsiäistä, ei syöty lammasta tai mitään muutakaan. Meillä nyt ei ollutkaan mikään uskonnollinen perhe.

Enkä ajatellut edes mennä baariinkaan koko pääsiäisenä, nounou. Hion oppariani, josko sen viimeinkin saisi valmiiksi. Tosin nyt tuli olo, että mun tutkimusosio on ihan päin vittua. Ahdistaa.

E. Eikä edes ole mitään lomaa. Huomenna töihin. FFFUUU.

1135261566088.webp

- - - Updated - - -

piip piip piip piip :dance2:

Pelottavaa!

Mää haluun Tanskaan. Dana Linn Bailey on siellä ku siellä on jotku amatöörikisat. Muutenkin mulla on joku fiksaatio Tanskaan. Tanska on cooool. Hmm, oon vetäny jotain ku on niin hilpee fiilis. Kevättä rinnassa selvästi.

- - - Updated - - -

Eikäkö ku rinnoissa. En oo kyklooppitissi. Vitja melekeen ku olis henkiin heränny, hjuva fiilis :dance2:
Tanska oli kyllä pirun hyvä maa, ja Kööpenhamina ihan helekkarin mukava kylä. Ainoo kaupunki johon voisin muuttaa :D

Onko tänään joku valtakunnallinen ryyppäyspäivä? Ilmeisesti sitä alkaa vanhentumaan.

*vanhenemaan

Tässähän olisi ainesta paskaan leffaan:
-Pakkislaiset Hulkin jalanjäljillä: matkalla maailman kulmilla, Kööpenhamina-
Eeppinen road movie wannabe-bodarien (läskien) matkasta suurmiehen jäljillä.

Nii just, taidan alkaa kattomaan toista kautta Walking Deadia ku alkaa näin häröilyttämään :jahas: ja loppupeleissä meen sinne Tanskaan ihan yksin, teidän helpotukseksenne.

Back
Ylös Bottom