Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itseasiassa...en! Eihän sinne oo tullu pitkään aikaan tuoretta lihaa.

Ei panomiehet tähän aikaan oo Yö-threadissä. Ne kyntää vakoa. Tai ehkä sitä voi molempia tehdä samanaikaisestikin?

Itse suosin Yö-threadiä. Paneminen on niin rankkaa.

Ei panomiehet tähän aikaan oo Yö-threadissä. Ne kyntää vakoa. Tai ehkä sitä voi molempia tehdä samanaikaisestikin?

Itse suosin Yö-threadiä. Paneminen on niin rankkaa.

That`s true:pano:

Pakkis on kuin naisten vaatekaappi, kukaan ei tiedä mitä kaikkea sieltä löytyy.

Ja harvemmin sieltä mitään seksikkäitä hepeneitä ainakaan löytyy.

Eiks ton pitäis olla käsilaukku? Mun vaatekaapissa on kaikki siististi järjestyksessä, mutta laukusta löytyy sitten jos mitä sahasta hammasharjaan.

Eiks ton pitäis olla käsilaukku? Mun vaatekaapissa on kaikki siististi järjestyksessä, mutta laukusta löytyy sitten jos mitä sahasta hammasharjaan.

Ois kiva tietää mtn toi on sun laukkuun päätyny? Joo oot oikeessa veska taitaa olla aikamoinen aarreaitta:face:

Sahan ymmärrän hyvin, mutta mitä helvettiä sitä aikuinen ihminen nyt hammasharjalla tekee.

Hahaha naurahdin ihan oikeasti :D

Ois kiva tietää mtn toi on sun laukkuun päätyny? Joo oot oikeessa veska taitaa olla aikamoinen aarreaitta:face:

Ei sitä koskaan tiiä millon jotain saattaa tarvii sahata! Vielä en kuitenkaan ole sitä päässy käyttämään, aina on ollut kunnon saha käytettävissä. Saha on siis linkkarissa, mutta sitä ostaessa oli jostain syystä pakko saada sellanen malli missä on saha. Vaikka vaan että voi sanoa että mulla on laukussa saha, en oo ihan varma.

Kavereilta sain viime synttärilahjaks Marttiinin pinkin kääntöveitsen, mutta sitä ei oikein uskalla turhaan laukussa kantaa.

- - - Updated - - -

Osaako joku muuten kertoa miks pakkiksen ajat on GMT+3? Just curious

^^Mulla näkyy gmt+2/oikee aika. ^Eikä oo nukkuminen on supermageeta!

Back
Ylös Bottom