Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Musclecore mainostaa tuota Activaattoriaan halpana, ja bannerissa on kakskymppisen kuva. Jopa artikkeli oli aloitettu sanoilla, "onko 20e seteli menettänyt arvonsa?"

Tänään Prismassa purkki 21,5e. Vittuillessani en ostanut, vaan otin pahaa Leaderin BCAA-pulveria 19,90e.

Von Hertzenit on kyllä kauheaa paskaa. Anteeksi vokot.

Taas tämä claccinen kysymys. Montako kertaa oot nähny livenä? En mäkää sitä ikinä kotona kuuntele enkä omista ensimmäistäkää levyä. Mutta niiden live keikka voittaa silti yksinäisen sohvallaistumis illan miljardi nolla. Niillon se keikkafiilis melkoisen kova.

Taas tämä claccinen kysymys. Montako kertaa oot nähny livenä? En mäkää sitä ikinä kotona kuuntele enkä omista ensimmäistäkää levyä. Mutta niiden live keikka voittaa silti yksinäisen sohvallaistumis illan miljardi nolla. Niillon se keikkafiilis melkoisen kova.

En oo nähny livenä kun en voi sietää niiden biisejä yhtään. Useampaakin yrittänyt kuunnella, mutta se jollotus sattuu isovarpaan päästä hiuksentyveen ja kaikkeen sillä välillä. En tykkää. Siksi en mene keikallekaan. Miksi menisin sellaisen bändin keikalle, jonka musiikkia en siedä? Toiset saa tykätä ja mennä, minen taho.

Siksi että jotkut bändit saattaa olla livenä paljo parempia ku levyllä. Oon mäki käyny monella keikalla joita en jaksaisi levyltä kuunnella yhtää, mutta livenä toimii. Sitte on myös sellasia pettymyksi jotka on just toisteppäi, että livenä ei toimi yhtää. Yleensä ruottalaisia bändejä, olen nimenny ne h&m heviksi. Kauheeta rokkitähden esittämistä joka paistaa niin selvästi läpi.

Siksi että jotkut bändit saattaa olla livenä paljo parempia ku levyllä. Oon mäki käyny monella keikalla joita en jaksaisi levyltä kuunnella yhtää, mutta livenä toimii. Sitte on myös sellasia pettymyksi jotka on just toisteppäi, että livenä ei toimi yhtää. Yleensä ruottalaisia bändejä, olen nimenny ne h&m heviksi. Kauheeta rokkitähden esittämistä joka paistaa niin selvästi läpi.

Okei. Outoa, ei oo mulle koskaan tullu mieleen lähtee sellasen bändin keikalle, jonka musiikista en tykkää :D

Meinasin tulla samaa kirjoittamaan, mutta en sit viitsinyt. Von Herzenit, apulannan uudet biisit ja karri koira saa radiokanavan vaihtumaan kohtuu nopeasti.

Mikä sitä Karri Koiran ääntä vaivaa? Tulee sellanen inhoreaktio siitä. En tykkää.

Okei. Outoa, ei oo mulle koskaan tullu mieleen lähtee sellasen bändin keikalle, jonka musiikista en tykkää :D

Sulla on selvästi kotiolot liian hyvät. Mulla voittaa huonoki keikka kotona könnäämisen.

Onneks mä en tiedä kuka on karrikoira. Mä vähä oletan ettei mun tarvi tietääkkää, kuulostaa joltaki joujoulökäpöksyltä. Mulle tulee inhoreaktio seekin äänestä. No tulee nykyään kyllä jo pelkän naaman näkemisestäki.

Ei perjantaita lasketa, sillonhan haukottelee kaikki. Tänään onki parempi päivä, veljesten keikalle vaan rohkeasti illalla.

Tässä kahellaan mihin kuosi menee. Viikonlopun teema: kalvojen venyminen. Mä en muuten ees tiiä mitään veljeksiä. Nytkin soi radio taustalla, mutta puolet biiseistä on ihan uutukaisia. Viime aikoina ei oo tullu seurattua mitään musajuttuja (ja joo tiiän et veljekset ei oo uus juttu).

Hähä, Kairalla on joku dislike-päivä.

Yksinhän minäki kaikilla keikoilla käyn. Ota musta mallia :)

Tällä varrella ei tartte ku yhden yli 80 -kiloisen tönäistä minua niin ei jää ku märkä läiskä keikkapaikan seinään. Jos siis sattuu olemaan tungosta.

Ps. Veljekset on vasta viikon päästä täälläpäin, mutta voin voivoitella jo etukäteen :)

Sulla on selvästi kotiolot liian hyvät. Mulla voittaa huonoki keikka kotona könnäämisen.

Onneks mä en tiedä kuka on karrikoira. Mä vähä oletan ettei mun tarvi tietääkkää, kuulostaa joltaki joujoulökäpöksyltä. Mulle tulee inhoreaktio seekin äänestä. No tulee nykyään kyllä jo pelkän naaman näkemisestäki.

Mun kotiolot on ihan jees. Tykkään rötvätä ku teen kahta duunia ja reenailen. Tykkään välillä epäsosiaalistua kotona yksinäni. Tai enhän mä oikeesti yksin tääl oo ku on kämppis ja koira.

Minulla on joskus dislike-päiviä jos on kyse asioista joista en pidä.

Mä tykkään epäsosiaalistua ihmisten ilmoilla säännöllisesti :) Muutenhan mun koko elämä olis yksinäni epäsosiaalistumista. Vaihtelu virkistää.

Mä tykkään epäsosiaalistua ihmisten ilmoilla säännöllisesti :) Muutenhan mun koko elämä olis yksinäni epäsosiaalistumista. Vaihtelu virkistää.

Toki sekin voisi toisinaan olla ihan jees. Oon vaan niin köyhä ettei mun kannata lähtee minnekään kun sitten ei riitä rahat ruokaan :D

Ehkä mun ei kannatakkaa olla kateellinen pk-seudun palkoista.

Haha, no siis. Ekan työn palkka vaihtelee hemmetisti, välillä saan 600e kuussa, välillä 1600e. Toisesta saan tasaisesti n.200e/kk, mutta sitä teenkin todella harvakseltaan. Mutta menoja on ihan mukavasti.

Ei sen ääni ennen mua häirinnyt, mutta nämä sen omat biisit on paskoja. Feattina se toimii ihan hyvin.

Kuten tässä:
Toi on muuten ainoa hyvä JVG:n biisi.

Karri koira on myös tässä ihan siedettävä

E: eipä mulla oikeestaan muutenkaan mitää sitä vastaan oo, vaikka en nyt kauheesti kuuntelekaan.
E2: Oispa kesä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom