Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jes jes jes, hyvä sali! **tto että oikeen jännittää lauantain reenit! Kivaa!

Mä oon nyt jumalauta 3 päivää TÄRISSY ja hampaat kalisseet jatkuvasti koska on niin perkeleen kylmä. Sisällä on +20 astetta, vaatetta on perkeleesti päällä, tulikuumaa teetä ja lämmintä ruokaa menee ihan saatnasti, mikään ei auta. Mikä perkele tähän auttaa?

Kauhee kun on pitkä aika kun oon viimeks pakkiksella käynyt. Kannattaa muuten olla pois täältä kun kerran ylenee parempiin tehtäviin heti ;) burnout iskee kohta varmaan :D onneks kohta pääsee salille bodaan!

Kerranki oli aiheellinen tredi housunlahkeiden pitämisestä sukkien sisällä, ja kun siihen sai panoksensa annettua, niin saman tien ketju lukkoon. Turskatti.

Kerranki oli aiheellinen tredi housunlahkeiden pitämisestä sukkien sisällä, ja kun siihen sai panoksensa annettua, niin saman tien ketju lukkoon. Turskatti.

Mä oon pitäny kans lahkeita sukissa - pyöräillessä, kun en halunnut, että farkkujen lahkeet menevät rasvaisiin ketjuihin....

Niin siinä käy, kun ajaa ylinopeutta. Senkin hurjastelija.

En ollut edes ohituskaistalla! Luojan kiitos. Eikä kukaan mies edes pysähtynyt auttamaan kun yritin näillä ruoskilla repiä sitä paskaa kokonaan irti että olisin päässyt liikkeelle.

Mukavasti vapaapäivä hurahti. :) Huomenna taas työpaikan lattioita ravaamaan ympäriinsä...

Treenitki alkaa tuntua reisissä ja ojentajissa mukavasti viiveellä. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ahh ai että oli kiva käydä vähän selkää rankasemassa. Tuli tesattua loggereista tuttua T tanko soutua ja osu kyllä sinne minne pitikin. Ehottomasti tulee mukaan ohjelmaan. :)

21:35 alkais FC Barcelona - AC Milan TV2'lla. Kuka ajatteli kattoa?

Hep. Katseltiin isolta screeniltä kaljan ääressä ja samalla syötiin ribsejä. Kaverit oli pääosin Barcelonasta, joten oli jengi hyvin tunteella mukana. Hyvä matsi oli! Messin on kyllä helvetin taitava pelaaja, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

HELOU! morgonss!

rakastan tätä biisiä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitenköhän tästä päivästä selviäis, nyt ensin 10h duunia ei niin kovin hyvillä unilla, sit 3h bussimatka kaverin luo viettää muutaman päivän vapaata. Kyllä tänään kun bussiin pääsen istahtamaan niin korkkaan lonkeron ja huoahdan syvään kun on siihen asti selvitty. Tällanen sääkin niin tietää että sattuu ja tapahtuu. Varmaan kestää bussillakin kauemmin matka kun pitää varoa kelin takia.

Pakkastako? -29 astetta, jumatsuikki! :jahas:

Back
Ylös Bottom