Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyl mä tän naisen huolisin itelleniki. Turha luulo että mitään vastaavaa tosin kohalle koskaan osuis.

Vähän se hymyilee liikaa heviä soittaessa mutta se onki nainen, annan anteeks taas kerran.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oot näköjään panostanut tohon kyykkyyn, ku muistan vielä, että sun takakyykky oli joskus joku 90kg tms. Congrats! :puntti:
Juu on kyllä lähteny pelittään ny jalkapuolella. Noita takakyykkyjä vedellään sillä 3x4-5 100kg. Penkki toisaalt vuorostaan taas jumittaa...

Huomenta vaan. Luojan kiitos heräsin just ennen ku ois pitäny laulaa tuhatpäisen yleisön edessä soolona Nightwishin Sleeping Sun. Se tuli vasta siinä pukkarissa mieleen että enhän mä osaakaan laulaa.

Viimeinen viikko pitkää pätkää, sitten taas paluu "onkohan mulla tänään töitä" -systeemiin.

Huomenta.
Kohta assalle ja junaan kohti Helsinkiä. Väsyttää ihan pirusti.

Hohhoijaa muuten ramasee, ihan pirusti nappaa lähteä junalla kohti Suomee. Sillon kun hyvistä yöunista ois hyötyä, niin saletisti heräilee tunnin välein :D

Jaahas, töissä pitäisi olla, mikäs tässä pommiin nukkuessa :rolleyes:

Noh, puolituntia ja sotkemaan.

Äidinkielen essee-ylppäri ohi, oli saatanasta. Onneksi oli ravintoaiheinen kysymys, sain paperille jotain fiksua. Mites kohtalotoverit? Onko heitä?

Päivää.

Kenestä tuntuu uskottavalta tarinalta, työmaalla eräs mies kertoi, että aikanaan kun teki paljon metsätöitä, hiihti ja kaivoi ojaa niin veti yli 60 leukaa minuutissa :D

Olipa mukavaa treenailla, kun kerrankin vapaiden painojen alueella ei ollut juuri ketään koko aikana. Nyt kaalilaatikkoa ja raejuustoa naamariin.

Päivää.

Kenestä tuntuu uskottavalta tarinalta, työmaalla eräs mies kertoi, että aikanaan kun teki paljon metsätöitä, hiihti ja kaivoi ojaa niin veti yli 60 leukaa minuutissa :D

Vähä on lisää, mutta muuten aivan mahdollista. Leuanveto on kevyiden miesten laji. Muistaahan sen jo kouluajoilta että kaikista pienimmät pojat veti eniten leukoja kuntotestis.

Back
Ylös Bottom