Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onks muilla vaikeuksia erottaa osaa noista uudemmista liikennevaloista jos paistaa aurinko. Pariin risteykseen tulin äsken ja kattelin että punanen ja vihreä loistaa kyllä molemmat aika kirkkaana että kumpihan siellä on päällä. Sitten kattelin että eipä tosta autoja poikki aja eli kaipa toi on vihreä ja nopeasti kaasua.

Tulipa taas tänään harrastettua shoppailuterapiaa. Nyt sitten vaan sulat asfaltit ja terve polvi tähän osoitteeseen kiitos, niin pääsen kokeileen osaanko enää ottaa juoksuaskeleita.
Fillarinkin tilasin toissapäivänä. Ja ostin ne joskus aikasemmin mainitsemani Addun Superstar II:set, päädyin mustiin. Kevät, tule jo! Mä oisin ihan valmis :)

Joo niinhän se menee, mutta kyllä mä silti ihan mielellään olisin ottanu huomisen chillisti. Kaitpa sitä yhen päivän seisoo vaikka paskassa jos on tarves :)

Vapaapäivän peruminen viime hetkellä (myöhemmin kuin 2 vkoa ennen vapaapäivää, plusmiinus jotain alasta riippuen) tietää tuplapalkkaa. Eikö?

Missä näin on? :( Epäreilua.

Muuttuiko muilla fb:n chätti erinäköiseksi? Mulle tuli tommoset puhekuplat enkä tietääkseni itse ole muuttanut mitään juttuja. :D Taasko jotain uudistuksia...

Vapaapäivän peruminen viime hetkellä (myöhemmin kuin 2 vkoa ennen vapaapäivää, plusmiinus jotain alasta riippuen) tietää tuplapalkkaa. Eikö?
Yleensä koskee vuosilomaa, eikä yksittäisiä lomapäiviä. Ne kun voi olla paljon muutakin esim. pekkasia tai jouston käyttöä. Eikä vuosilomassakaan mistään tuplapalkasta puhuta, paitsi jos käytät lomapäiväsi töissä, niin saat normipalkan lisäksi...

Muuttuiko muilla fb:n chätti erinäköiseksi? Mulle tuli tommoset puhekuplat enkä tietääkseni itse ole muuttanut mitään juttuja. :D Taasko jotain uudistuksia...

Ei oo muuttunut.

E: Huomenna treenataan selkää kovaa!
tumblr_mi6isrEgVb1s0dzt7o1_500.webp

Kaamee pizzahimo. Ei helvete. Viikko laihista takana ja jo nyt tekee mieli kunnon salamipizzaa. Kyllä ihmismieli on sitten heikko!

Back
Ylös Bottom