Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sappeessa on yleisin mitä oon kuullu, pari tyyppiä kyllä puhunut käyneensä sappeella. En sitte varmaks osaa sanoa. ^^

No vittu aivan sama! Kivaa oli kummiski. :)

Jumankauta laskettelu on mukavaa, laudalla kunnon suojat päälle niin ei ole mitään hätää. Ja paino etujalalla kun kääntyilee, muuten kaatuu... :)

Kuuntelen vanhoja Lasse Mårtensonin esittämiä/säveltämiä biisejä ja pohdin, että pitäisikö korkata punaviinipullo ja lähteä baariin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on hyvä leffa, huomattavasti parempi kun uusi. :)
Perus toimintamättöä!

TV 5 tulee klo 21 Oikeesti Aikuiset. Se on rento ja hyvä Sandlerin komedia. :)

Kaikki kattoo lehvaa tänää :D

Tietenkin, koska klo 23.00 Machete. Sitä ennen Foxilta katsotaan friikkejä ihmisiä.

E. Eikö joku täällä vähän aikaa sitten kertonut, kuinka oli ajatuksissaan heittänyt rahkat roskakoriin roskien sijaan? Minun piti viedä kokis parvekkeelle jäähtymään. Olin onnellisena kiikuttanut sinne mikrokuvun..... :face:

E. Eikö joku täällä vähän aikaa sitten kertonut, kuinka oli ajatuksissaan heittänyt rahkat roskakoriin roskien sijaan? Minun piti viedä kokis parvekkeelle jäähtymään. Olin onnellisena kiikuttanut sinne mikrokuvun..... :face:

Täällä kans yks sankari kokkaili tänään. Jauhelihat oli hienosta paistettu ja sitten tietysti piti keitellä hieman makaroonia lisäksi. No eihän siinä mitään, paitsi parin minuutin päästä tajusin sekoittelevani kattilassa kaurapuuroa :hyvä:

lähteä baariin

Eherottomasti

image.webp

Tai sit vaan vedän käteen, seki on varteenotettava vaihtoehto.

Siellä on menossa Bikini Prot... Voit tehdä molempia samanaikaisesti.

33989877.webp

Back
Ylös Bottom