Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä mä ny opin? Jos tarkoitit apulannan kuuntelua, niin olen kyllä kuunnellu niitä vuodesta -96. Eli paaaaaljon kauemmin ku sä.

En minä tiedä. Olen ollut kohta 12 tuntia hereillä, enkä saanut nukuttua päikkäreitä. Ymmärrä minua.

Se olis kohta ainejärjestön vuosijuhlat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Get a room.

hieno biisi, obama kritiikkiä lol

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaaha, nyt ois imuroitu + pesty lattiat ja pesuhuone. Pääsee kämppiskin ihmettelemään että miltä puhtaus näyttää. Näköjään joillekin yksilöille se armeija tekisi ihan hyvää.

jaa imo armeija on lähinnä paikka jossa mitataan vitutuksen sietokyky... kusipäät on kusipäitä intinkin jälkeen ja vässykät vässyköitä. tutkimuksen tulokset perustuu omakohtaiseen kokemukseen. :P

jaa imo armeija on lähinnä paikka jossa mitataan vitutuksen sietokyky... kusipäät on kusipäitä intinkin jälkeen ja vässykät vässyköitä. tutkimuksen tulokset perustuu omakohtaiseen kokemukseen. :P

Jep, pitkäjänteisyyttä ja hermoja sielä koetellaan, joten armeijan jälkeen ne vähäisetkin rippeet ovat kadonneet, joten ei sieltä kyllä siihenkään apua saa.

Äijät ja naiset!

Tokaa kertaa olin laskettelemassa ja laudalla menin. Sappeella.
OSAAN LASKETELLA SEKÄ OSTIN SIELTÄ BURTONIN LAUDAN!

Hyvää lauantai iltaa joka ikiselle! :)

Äijät ja naiset!

Tokaa kertaa olin laskettelemassa ja laudalla menin. Sappeella.
OSAAN LASKETELLA SEKÄ OSTIN SIELTÄ BURTONIN LAUDAN!

Hyvää lauantai iltaa joka ikiselle! :)
Sanotaanko se todella noin? Mä oon ikäni ollu siinä luulossa, että oon käyny Sappeessa.
Ite koitin joskus vuosia sitten opetella siellä lautaileen, mutta **tuikshan se meni kun vapaussota ja ainoa asia jossa onnistuin oli ranteiden rkkominen. Tyydyin sit laskemaan sen jälkeen(kin) suksilla. Nykyään en tosin taida uskaltautua niillekään :(
Viimeks kun Sappeessa olin kävin lumikenkäilemässä (naiset ei päässy kelkkasafarille ja voihan Venäjä, mä olin katkera!!!), saunoin, söin ja ennen kaikkea join firman piikkiin. Hyvä reissu se sit lopulta oli. Muistaakseni :D

Back
Ylös Bottom