Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ah eilen treenit tänään lihaskipu <3 jälkätreenit tais kyllä olla liian löysät kun ei tuntunut missään lisää malmia siis.

Ulkonakin tosi "kiva" sää ollut vesisade + lumi= loskaa illalla kun tulee pakkaset niin seuraavana päivänä tai samana iltana saa kävellä kuin pingiviini

Öitä kullinmurut! :love:

Illan viimeinen hidas vielä. Kunkku pähkinä sais tulla taas lauleleen mulle tuutulaulua. :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piristi kyllä meikäläisen iltaa :,D

Kohta vois kyllä painuu pehkuihin...

Mä en osaa kävellä korkkareilla. Ja nyt mun pitäisi opetella tanssimaan niillä. Luultavasti siis vedän perseelleni esityksessä.

---
Kohta vois kyllä painuu pehkuihin...

Meikällä oli helvetin tylsää, joten annoin tälle mahdollisuuden, ja todella hyvää läppää heittää. Tässä on tullut naurettua ihan riittävästi.

Paras oli tuo iskurepla siinä homobaarivitsissä:
"Mä voin ostaa sulle drinkin. Mä en oo homo. Mutta kato kelloas, mistä me muka enää tähän aikaan saadaan naista"

Toisen kaljan ku oli juonu rekan ratissa ja kotiin oli matkaa enää vartin verran ni rupes tuntuu siltä että kyllä tää arki vihdoin voitoksi kääntyy ja viikonloppu vielä tulee menemään ihan hyvin :)

http://www.t-nation.com/free_online...more_movements_for_rapid_strength_development

Tuolta toi Bradford Press? Tai kuulosti ainakin sun jutusta ihan siltä....
Voisit ystävällisesti tietää vähän vähemmän, kiitos :)
Hei, nyt sillä on nimikin! Ei tartte enää merkata sitä Bull-pressinä :D Tänks.
Kyl mää merkkaisin vieläkin.

Taidanpa kääriä sätkän ja katsella tämän :) Hyvää viikonloppua kaikille. Myös teille jotka sen vasta huomenna aloitatte. Ja teille mulkuille ja typerille myös :)

FE: ehkä on ihan hyvä sittenkin ettei sitä duunariketjua ole tullu alotettua ni pysyy yksityisyys ainakin suurinpiirtein salassa :)

T. hymiö.

Oletteko te kaikki kännissä?

Back
Ylös Bottom