Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Herman Li (dragonforce) aloitti vasta 20 vuotiaana, joten voihan susta viel tullaki? :D

Totta. Toisaalta rumpali olis kovempi. Saakohan kerrostalossa soittaa rumpuja?

Totta. Toisaalta rumpali olis kovempi. Saakohan kerrostalossa soittaa rumpuja?

Saa toki, asuin joskus kerrostalossa sielä yläkerrassa asu joku tyyppi joka soitti melkein päivittäin 1-2 tuntii trumpettia tais asuu vielä just katon yläpuolella ku kuulu niin hyvin, mä en oikeen digannu hyvä etten itsaria tehny ku soitto vaan jatku ja jatku :D Et periaatteessa voit soittaa vaikka flyygeliä mut kohtuudella ettei naapurit hermostu.

ja jos sähkörummut omistat tai hankit nii voit käyttää kuulokkeita nii ei naapurit valita.

Ei mulla ole pleikkaria. :( Muo ei suosittu lusikoiden jaossa.

Ostappa sitten PS4 loppu vuodesta ;)

Mul on ihan kamala ollu, aivan kuin joku olisi tehnyt puujalkoja mulle pari tuntia putkeen. Luulin jossain vaiheessa etureisitreeniä kuolevani, mutta en päässytkään pois tuolla tavalla.

Voin opettaa kari grandi sua soittaa kitaraa.
T. Basisti :p

Tai osta sähkörummut...

Miksi basisti ei voi olla joulupukkina? Koska basistilla ei ole tarpeeksi lahjoja. Höhhöhö!

Ostappa sitten PS4 loppu vuodesta ;)

Nääh. Liian hienoa. Mielummin tämän.

Nintendo_Entertainment_System_Model.webp

Mä luulen, että Grandie on huijannut meitä kaikkia. Tuossahan se soittaa rumpuja :

[video=youtube_share;ude5PAV4AKs]http://youtu.be/ude5PAV4AKs[/video]

I wish! Jos mä olisin tuossa, mulla olis miehiä jonoksi asti ovella.

Mun piti mennä pilates-tunnille, mut unohdin avainkortin himaan. Menin sit Prismaan ja ostin tommosen Foam unfuckinbelieveable 3in1 Rollerin. Prisman kassa sekos täysin, se meinas unohtaa puolet mun ostoksista ja lisäksi latas seuraavan asiakkaan ostokset samaan karsinaan. Hain mä myös mäkkäristä Double McFeastin. :face:

Mainosten uhri.

Souuu tired! Öitä. :zzzz:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom