Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta :) Sekotin sitten unirytmin taas kertalaakista.
Tänään luvassa pyykinpesua (vaihteeks) ja etutassuloiset ajattelin mennä väsyttämään. Sit vois uupumuksesta täräjävin hanskoin vähän valokuvata ja vaikka maalatakin. Tulisko se Ksiina nyt sit poseeraan? Voitais ainakin vähän luonnostella niitä maalauksia.

- - - Updated - - -

Polvet pentelee kipeinä. Heti ne kipeytyy ku ei liiku pariin päivään.
Mulla liikkumattomuuteen reagoi alaselkä. Tosin mun liikkumattomuus yleensä tarkottaakin ihan totaalista lenuamista sohvalla tai sängyn pohjalla.

Muuttopäivä part 2. Eilen meni vajaa kuutisen tuntia autossa ja ilta roudatessa. Tänään jotain pientä säätöä ja oleskelua. Mukava tämmönen "irti arjesta" reissu ylityöputken perään. Mites muiden vklp sujunu?

Mulla liikkumattomuuteen reagoi alaselkä. Tosin mun liikkumattomuus yleensä tarkottaakin ihan totaalista lenuamista sohvalla tai sängyn pohjalla.

Itseasiassa alaselkäki on kipeä. :D Vasemmalla puolella on kunnon hermopinne ja persus on notkolla kuin ankalla.

Haha, anoppilassa voi tulla helposti kipeäksi.. :) Mä yritän pentele saada alaselkää auki. Se on aina ollu jumissa (pitkät selkälihat), mut nyt kiukuttelee. Äh lepoa niille. Se on hankalaa ku kalvot paukkuu eikä mahu raameihin :D

Pitäskö neidin(?) ottaa alaselälle pientä rullaatirullaa? Itellä ainakin noi rullailut avaa jumit aina todella tehokkaasti ku jaksaa tarpeeks niitä sillä rullalla runnoa.

- - - Updated - - -

Huomenta. :) Tuli puuroon vähä normaalia isompi voisilmä. :kuola:

Vai niin. Et on sit sille tielle lähdetty ;)

Itseasiassa alaselkäki on kipeä. :D Vasemmalla puolella on kunnon hermopinne ja persus on notkolla kuin ankalla.
Nam.
Onkohan sitä tullu opettaneeks oman kroppansa riippuvaiseks (tavoitteettomasta ja täysin räpiköinniksi laskettavasta) liikunnasta? Hemmettiläinen! Onkohan tähän jotain tukiryhmiä, et pystyis vierottaan ittensä?

Noh, elä nyt loukkaannu. Joku kohta muuten halaa lohdutukseks. Ja sä et halua että se olisin minä.

"uudet viestit" klikkailu olis muuten aika mukavaa jos siihen sais määritettyä mistä osioista se niitä viestejä näyttää...

Noh, elä nyt loukkaannu. Joku kohta muuten halaa lohdutukseks. Ja sä et halua että se olisin minä.

Halaa vieläpä takaapäin? :lol2: "Yllätyyys!"

Tulipas tehtyä tähän treeniviikkoon 8 treeniä; 4 punttia ja 4 aerobista. Vaikka kovalla tahdilla tehty ja osa tuplareeneinä niin ei vieläkään ala olla energiat lopussa. :D Kestoltaan 45-90 minsaa aina noi laakit. Nyt lepäilyä kivassa auringonpaisteessa, Suomen Selviytyjiä netistä katsoen ja musaa popittaen. :) Tosi piristävää ku on näin valoisia nää päivät, kohta alkaa lumetki varmasti hellittää ja saisivat paljastaa lenkkipolut sekä kadut!

Pitääki katsoa seuraavaksi se uusin Resident Evil, joka on vielä näkemättä, päivä kaipaaki ihan selkeästi zombeja!

Eikai nyt kukaan leikistä suutu, senkin mörökölli. :love:
Poislukien itseni.

Halaa vieläpä takaapäin? :lol2: "Yllätyyys!"
Tuota kannattaa kokeilla, jos haluaa näyttää pesukarhulta seuraavat pari viikkoa. :lol2:

Huomenta :) Sekotin sitten unirytmin taas kertalaakista.
Tänään luvassa pyykinpesua (vaihteeks) ja etutassuloiset ajattelin mennä väsyttämään. Sit vois uupumuksesta täräjävin hanskoin vähän valokuvata ja vaikka maalatakin. Tulisko se Ksiina nyt sit poseeraan? Voitais ainakin vähän luonnostella niitä maalauksia.

- - - Updated - - -

Mihin aikaan oot menossa treenaan, voisin lähtee pykälään jos sopii mun aikatauluun.

-Noniin pojat. Tää on kautokeino, paskakönkäänkuru.
-Onks täälä sähköö? Voiks täälä föönata?

:lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
Taas mä katon tätä :lol2:

Kohta koiraa ulkoiluttamaan, sitten kanat uuniin, riisit kiehumaan ja illalla rentoutumaan saunaan. Ei paskempi sunnuntai :)

Back
Ylös Bottom