Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua närästää vieläkin ne kaksi päivää jotka elämästäni haaskasin puolustusvoimille.

Mä olen elävä esimerkki siitä, että sen jonnin joutavan koulutuksen pystyy sisäistämään huomattavasti lyhyemmässäkin ajassa jos pistää töpinäksi.

Sain vihdoinkin aikaiseksi ennakkotilata Game of Thronesin kakkoskauden blurayn; tässä ehtii hyvin rykäistä nuo uusintana numero N ennen kolmoskauden alkua.

Sain vihdoinkin aikaiseksi ennakkotilata Game of Thronesin kakkoskauden blurayn; tässä ehtii hyvin rykäistä nuo uusintana numero N ennen kolmoskauden alkua.

Mä kahtosin noita televisiosta toissayönä kun näytti tulevan jonkinnäkönen maratooni. On se kyllä hyvä sarja.

Aaaaaahh. Parasta. :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tässä on äärimmäisen hieno esimerkki siitä missä sähkökitaroissa on kyse. Toi kertsi tossa 2.25 jälkeen :kuola: :rock: Melkein tulee tippa linssiin.

Tässä on äärimmäisen hieno esimerkki siitä missä sähkökitaroissa on kyse. Toi kertsi tossa 2.25 jälkeen :kuola: :rock: Melkein tulee tippa linssiin.

Mulla oli teininä scorppareiden live-tupla lp:nä (juu, ne mustat kiekot) ja juurikin tuota biisiä tuli kuunneltua putkeen riffiä ihastellen. :thumbs:
Varmasti levy löytyisi varaston pohjilta vieläkin, kuten ne muutkin ihanaiset 80&90 luvun-hevi-lp:t:haart:

Tänään illalla sitte tätä. Voi jee on mahtava biisi.

Back
Ylös Bottom