Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiireinen päivä! Salilla ja kukkakaupassa käyty, uimaan + kauppaan + kampaamoon vielä! Kaikkihan kannattaa tehä yhessä ryppäässä! :)

Heitä kone ikkunasta pihalle ja osta uusi helvetin hedonisti:D

Sun alkuvuosi oli täydellinen rikos:fuckyeah:
http://www.youtube.com/watch?v=FbWLE_unPFU:dance:

Tää läppäri on vaan niin rakas, tää on ollu jo pitkään ja tätä on ihmiset tuunannu vaikka millä tarroilla ja sensemmoisilla :D Pelkkä hotmail kun ei toimi niin en sen takia kehtais hankkiutua tästä rakkaasta eroon :D

Eikä vittuun mennyt.
Huomenta. Mulla on hedari ihan siitä etten eilen tehnyt muuta ku röhnötin sohvalla ja nukuin melki 10 tuntia. Selkäpäivä :rock:!

Jäi salilla käynti pois kun unohdin että kortti meni vanhaks.. Nooh, tänään aerobista ja venyttelyä, vois illalla lähtee kaverille saunomaan.
Putous loppuu tänään, vois tsekata senkin.
Ja huomenet kaikille, jos joku muukin vasta heräilee/vetää aamupuuroja nassuun!

Oon yksin kotona viikonlopun ja päätin sit tehä ruoaksi pottumuusia. Riittäisköhän tuo mulle pariksi päiväksi, kun kuorin noita pottuja vaatimattomat 2 kg?

D'oh, kaneli, sokeri ja mustikkakeitto. Kaneli ja sokeri nokkaan ja mustikkakeitto ränniin, puuron jätän syömättä. Da fuck?

Myh, :itku:, en oo. Koska jokatapauksessa aina kysellään niin miksi vastata lakonisesti? I hate boringness..

Mukavahan se on ajella kun Lynxi toimii ja reiteistäkin pidetään parempaa huolta kuin viime talvena. Eipä vituta enää yhtään se että syksyllä ostin tuon kelkan :D
Täällä reiteistä ei pidetä minkäänlaista huolta, mikä nyt ei sinällään haittaa, tasaiseksi lanattu baana on vähän tylsää ajella.
Eikä ole muutenkaan hirveesti ruuhkaa, edellisellä 150km lenkillä tuli vastaan 6 ihmistä, 3 hevosta ja 2 koiraa, mutta ei yhtään kelkkaa:D
Musta rupes tuntumaan viikolla kanssa, että en mä kotiudu ikinä.. tj117 on kyllä vielä aika hajottavan pitkä aika!
Nautiskele. Muutaman vuoden päästä muistelet kaiholla noita aikoja.

Back
Ylös Bottom