Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Wanna-have-some-fun.webp

Loppuu kotityöt kesken :(

Oon koulun jälkeen parhaani mukaan koittanut keksiä jotain siivottavaa ja järjesteltävää, että voisin lykätä koulutöitten alottamista mahollisimman pitkään. Siivosin työpöydänkin sitä varten (juu, mulla on ihan kokonainen ruokapöytä työpöytänä, mutta yleensä se on niin täynnä kaikkea rojua, että ei siihen paljon työskentelemään mahdu :D).

Jääkaappi ja kissanhiekkalaatikko siivottu, pyykit laitettu ja uuttakin tulemaan, imuroitu, ruokakin lähes valmiina... Ehkä häätyy lähtä jonkun toisen luo siivoamaan, että ei tarttis alkaa tohon loppumattomalta tuntuvaan urakkaan, eli pitäis piirtää niin perkeleesti, mutta ei vaan huvita :(

http://www.riemurasia.net/tv/?moontvid=961

"Moottoripyörät saa naisten housut kosteaksi. Niinhän se vanha uskomus menee, mutta onko siinä perää ja mitä hittoa kevään yhdellä suurimmista messuista oikein tapahtuu? Miksi siellä on Red Lynxin mopotuotos pelattavana? Ja kuinka paljon tarvitset turvaksesi jos pyörä sattuu löytymään jo? Kaikkea tätä lähti Markus selvittämään"

Juma miten asiantuntevaa haastattelua:D

Juma miten asiantuntevaa haastattelua:D

Tämä on paljon mielenkiintoisempi haastattelu.

"The Eurosceptic, nationalist Finns Party - also know as the True Finns - went from being a minority group to a major force in Finnish politics after stunning electoral success in 2011.

But the party's reputation has been marred by accusations of racism and intolerance after several of its MPs made derogatory remarks about immigrants, Islam, and homosexuality.

Timo Soini, leader of the Finns party, told Stephen Sackur his party is not racist."

[video]http://www.bbc.co.uk/programmes/p015by2x[/video]

Alakerrassa ukko laulaa. Eikä laula hyvin. Tää menee vähän samaan kategoriaan naapurin popcornintuoksujen kanssa -dislike.

Onneks häippäsen salille...

No wittu tää mun työviikko jatkuu viel iltaan saakka. Kolme päivää töitä per vko olis aika passeli aina.

Tuli tällanen köyhän naisen Dana Linn Bailey -tukka, tosin vaaleampana. Ei oo minusta pitkätukaksi, ei ole minua sellainen.

Ei se mitää, mä oon pitkätukkahippi sunki puolesta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kauhia näläkä. Kolme varttia oottelin kuola valuen pottuja uunista, mutta nyt ajastimen päräytellessä nollaa menin keittiöön ihan vaan todetakseni, että olin unohtanut laittaa uunin päälle. Asteet oli kyllä valmiina, että melkein meni oikein, mut ei ihan sitten kuitenkaan.

Ihan kauheita nää mun first world problems tänään :(

Kauhia näläkä. Kolme varttia oottelin kuola valuen pottuja uunista, mutta nyt ajastimen päräytellessä nollaa menin keittiöön ihan vaan todetakseni, että olin unohtanut laittaa uunin päälle. Asteet oli kyllä valmiina, että melkein meni oikein, mut ei ihan sitten kuitenkaan.

Ihan kauheita nää mun first world problems tänään :(

Oli kuitenkin perunat uunissa? :D

Back
Ylös Bottom