Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Morgendus vaan. Lähtis laittaan letin kuosiin. Tänään piti tulla rahaakin, mutta eihän se ny kolmes viikos tilitoimistolta mihinkää kerkee... :jahas:

Nautin eilen illalla kaks olutta ja tänä aamuna darranen olo. Lisäks vielä naapurin räksyttävät rakit herätti puol tuntia ennen herätyskelloa.

Huomenta lihaskimput! Olkapää ei taidakaan olla ihan paskana :dance2: pystyy nostelemaan ja kiertämään ja kaikkea muuta. Vähän vain etuolkapää tuntuu aralta nothin' more.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Santsi ei oo kuullu munkaa iskureploja. Ei oo kyllä kukaa muukaa.

Onks porukalla oikeesti jotain iskureploja?
Itse ainakin höpöttelen ihan jotain jonnin joutavia ilman mitään ihme linejä vai onks toi muutenkin enemmän miesten juttu :D

Eikö iskureplat ole vähän turhan teennäinen lähestymistapa?

Radioviihde on pahassa alennustilassa, onneks youtube tarjoaa jopa tallennettuja ylexlähetyksiä a la Tuomas ja Olli

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ei. Juurihan rupattelin ettei santsi eikä kukaan muukaa ole kuullu mun huulista, äänihuulista, lähteviä ikusanoja.

Itse ainakin höpöttelen ihan jotain jonnin joutavia ilman mitään ihme linejä vai onks toi muutenkin enemmän miesten juttu :D

Taitaa noi iskurepliikit olla enemmän semmoisia leppoisia keskustelunavauksia kuin mitään varsinaisia repliikkejä joita heitetään jossain baarissa pillunkuva silmissä. Tai en mä tiijjä. Jos ei oo supliikki ja keksi tilanteisiin sopivia keskustelunavauksia, siinä voi helposti jäädä tuppisuuksi. Kai?

Paras iskurepliikki mitä mä oon saanut tuli tekstiviestillä: "Kato nelosta, sieltä tulee leffa susta." Ja kun avasin töllön sieltä tuli Halle Berryn Kissanainen. Olihan se ihan hieman lipevää, mut ainaki jääny mieleen.

Kerran oon vissiin ns. iskureplaa käyttänyt ja sekin oli ihan vitsinä. Kaveri sanoi että hänellä on 100% toimiva iskurepla ja mun piti sitten kokeilla sitä :D
Oli tosiaan ihan toimiva. En ole sen kerran jälkeen uskaltanut käyttää sitä...

Ps. töissä on tylsää!

Back
Ylös Bottom