Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En minä ainakaan omaa koiraani jää haistattamaan toisilla. Kiitos ei ja napakasti ohi. Vituttaa ne joiden koirat tulee siinä saatanan flexissä seittemän metriä omistajansa edellä vastaan. Hyvä opettaa koiralle mitään siistiä ohitusta ku mummon lattialuutut räkyttää jaloissa. Ens kerralla potkasen sitä mummoa päähän.

Hähä, nauroin räkäsesti. Kilteillä ihmisillä olis tylsä elämä ilman sosiaalisesti fakkiutuneita tyyppejä.

Sillon sä oot tiistaina jo tippunu kärryiltä. Älä ota maanantaita vapaaksi!

Ei. Oravanpyörästä ei olla ikinä ulkona.

Kyllä musta vahvasti tuntuu et mulle kävi just näin...

[video=youtube_share;1EXcMGqFeK8]http://youtu.be/1EXcMGqFeK8[/video]

Da fuck? Kyl musta Pena Linkola on aika ulkona, sananmukaisestikin. Toi olis ihailtavaa, mut helpommalla pääsee ku nöyristelee ja olis niinq messis.

- - - Updated - - -

Wow, oli ihan pakko tarkistaa, ukko on jo 80!

Jaha, nysse alko: läski ja pehmee olo. Huh, nyt puoltoista kuukautta pitää sietää vaan ja reenata kovaa (ja pehmentyis lisää). Oikeeseen saumaan tuli collegepaitojen osto.
Perkele raivolla.

Sakara Recordsin 10-vuotis juhlakeikka lähestyy Tampereen Pakkahuoneella 16.3, enkä oo vieläkään päättänyt meniskö vai jättäiskö menemättä. Yksinhän tonne todennäk. joutuis lähtemään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo mulla on sellanen perseenkasvatusprojekti, jonka työnimi on BumSpring2013. Kasvaa kasvaa, mut en mä siitä mallista ny tiiä..
Lihotus on aina vähän semmosta suossa tarpomista: suo, kuokka ja Patleetti, mut sit kiristelyssäkin on hommansa ku reenit hapottaa.

Joo läski on kivaa! Ehkä kesällä on sit vielä kivempaa ku läskit on ainaki osittain veke!

- - - Updated - - -

No on se kivaa ku painot nousee.

Minä puristelen läskejäni ilolla. Tuohon kun vatsalle kasvaa sellanen nätti röllykkä pikkuhiljaa, niin mikäpä ois kivempaa kuin iltaisin maata sohvalla toinen käsi housuissa ja toinen vatsaröllykkää rullaten. Ai että sitä pienen ihmisen iloa!

Minä puristelen läskejäni ilolla. Tuohon kun vatsalle kasvaa sellanen nätti röllykkä pikkuhiljaa, niin mikäpä ois kivempaa kuin iltaisin maata sohvalla toinen käsi housuissa ja toinen vatsaröllykkää rullaten. Ai että sitä pienen ihmisen iloa!
Siihen saa kalja tölkin pystyyn toisin ku johki sixpäkkiin. :)

Back
Ylös Bottom