Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saa olla kyllä aikamoisia tankeroita liikenteessä, jos alle pitäisi ottaa raskasta kalustoa :D Kyllä ne väistää kun huudat vieressä "LATUA PERKELE!"

Pitää kokeilla seuraavalla kerralla :D Oon kuitenkin vanhempia kunnioittava otus, joten en viitsi edes potkia.

Joo. Ja fitfarmin facebook-sivuilla on monta persettä.

Merkki oli ihan pala kakkua, sen mallin voit vielä arvuutella.

Brutale tai AKusta.. Ääni rutaalille, on kyrväkkäämmä näkönen.. En jaksanut tarkemmin tihrustaa puhelim näytöstä..

Seuraako "Hessu" tuppinurin blogspottia? Motorsportista paljon asiaa, lähinnä mp-hommia..

Tai sitten hommaat vielä sydänlihaksen tulehduksen kun kipeänä treenaat.

Noi tarinat sydänlihastulehduksista on niitä juttuja, joita kukaan ei ota todesta ennen kuin kokeilee. En minäkään tällaisista pikkuflunssista nuorempana välittänyt, mutta Siperia opettaa... vaikka olikin tuuria mukana ja pääsin muutaman päivän sairaalakeikalla ja muutaman viikon levolla ilman mitään pysyviä haittoja.

Miks koskaan ei voi olla autiota kun ulkoilutan koiraa, aina just sillon ku me lähetään ulos niin koko kylän koirat on sielä.

Miks koskaan ei voi olla autiota kun ulkoilutan koiraa, aina just sillon ku me lähetään ulos niin koko kylän koirat on sielä.

Se on kyllä rasittavaa, ainakin jos itsellä on aikataulu. Ei kehtaa marssia muiden koirien ohi, vaan ne pitää tietysti haistella kaikki ja omistajien kanssa pitää heittää aina ne perus small talkit. Ihan mukavaa mikäli on luppoaikaa ja sosiaalinen fiilis, mutta muuten ei.

En minä ainakaan omaa koiraani jää haistattamaan toisilla. Kiitos ei ja napakasti ohi. Vituttaa ne joiden koirat tulee siinä saatanan flexissä seittemän metriä omistajansa edellä vastaan. Hyvä opettaa koiralle mitään siistiä ohitusta ku mummon lattialuutut räkyttää jaloissa. Ens kerralla potkasen sitä mummoa päähän.

Se on kyllä rasittavaa, ainakin jos itsellä on aikataulu. Ei kehtaa marssia muiden koirien ohi, vaan ne pitää tietysti haistella kaikki ja omistajien kanssa pitää heittää aina ne perus small talkit. Ihan mukavaa mikäli on luppoaikaa ja sosiaalinen fiilis, mutta muuten ei.

Mitä helvettiä, onko toi joku koiranulkoiluttamisen etikettisääntö? :D Jos mulla olis koira, niin en kyllä todellakaan antais sen pyöriä muiden ympärillä. Varmaan opettelisin olemaan sen verran vittumainen, että ilmottaisin muille, että koira helvettiin, jos ne laskis omansa koiransa siihen höseltämään.

Mitä helvettiä, onko toi joku koiranulkoiluttamisen etikettisääntö? :D Jos mulla olis koira, niin en kyllä todellakaan antais sen pyöriä muiden ympärillä. Varmaan opettelisin olemaan sen verran vittumainen, että ilmottaisin muille, että koira helvettiin, jos ne laskis omansa koiransa siihen höseltämään.

No ei varsinaisesti ainakaan itellä, kyllä jotkut ihan randomit tulee koiransa kanssa lepertelemään sit menee hihnat ihan solmuun koirat murisee ja ravaa toistensa ympärillä. Yleensä just ton takia ärsyttävää.

Mut useinmiten ongelmana on se muiden koirien ohitus ku eka toinen koira rupee haukkuu ja sit oma koira rupee haukkuu ja kiskomaan ku mikäkin et saa kaksin käsin pidätellä.

Huhhuh.. Kävin juoksemassa pitkästä aikaa. 10 Kilsaa meni 58 minuutissa joten siitä on hyvä lähteä taas parantamaan, ja alle 50 min pitää päästä ennen kuin lumet sulaa.

Makin laitoin juoksukamat paalle ja olin valmiina lahtemaan ulos ovesta kunnes muistin etta mies otti avaimet mukaan lahtiessaan pelaamaan futista. Toivottavasti tulisi pian kotiin niin minakin paasisin ulos.

Oman koiran pidän kyllä tiukasti flexissä, mutta ei ole pokkaa sanoa muille että viepä kuule koirasi muualle. Koirani on vielä mallia pieni ja söpö, joten se herättää aika usein huomiota. Sille sitten vanhukset tulevat lässyttämään, niin ei minulla ole sydäntä olla tyly tai röyhkeä.

Mitä helvettiä, onko toi joku koiranulkoiluttamisen etikettisääntö? :D
No päteehän tuo moneen muuhunkin sosiaaliseen toimintaan. Ei sitä kehtaa olla suoranaisesti tyly muille ja joskus on itsestänikin ihan mukava jutella randomien kanssa niistä näistä. Mutta yleisesti ottaen mielelläni käytän koiran rauhassa ulkona.

Niitähän tais olla peräti jopa lähes 20 erilaista. Mut muhun iskeny kans joku vittumainen tauti. Perus flunssa mut lisäks silmät punertaa jatkuvasti nii vitusti ja samalla rähmää on enemmän kun laki sallii, varsinkin aamulla on oikeen kunnon rähmät silmissä.
Sulla on silmätulehus. Mene hakemaan lääkkeet, nii se lähtee nopiasti pois. Älä vitussa mene reenaamaan jos on joku pikkunuhaa vahvempi flunssa päällä.

Oon omistanut vaan staffin ja sen luo harvat oli (onneks) päästämässä omia räkyttäviä karvapallojaan. Kyllähän sellasta tappajakoiraa sietikin pelätä :lol2:

e. Lisätään tähän sen verran, että kaikki karvapalloiksi luokittelemani koirat ja niiden omistajat eivät ole ollenkaan huonoja tuttavuuksia. Lähinnä tässä mietin sitä stereotyyppistä vanhempaa täti-ihmistä, jolla ei ole mitään holttia sen oman otuksen kanssa "kun sehän on niin pieni, ettei se mitään voi kuitenkaan kelleen tehdä, mitä sitä tavoille opettamaan" jne. Näitä tuli vastaan paljon. Yleensä ne tosin vaihto kadun puolta, jos näkivät meidät ajoissa :D

Brutale tai AKusta.. Ääni rutaalille, on kyrväkkäämmä näkönen.. En jaksanut tarkemmin tihrustaa puhelim näytöstä..

Seuraako "Hessu" tuppinurin blogspottia? Motorsportista paljon asiaa, lähinnä mp-hommia..

Jaa tätä http://tuppinurin.blogspot.fi/
Satunnaisesti joskus lueskellut. Olis muuten toi HessuHopo aika tyylikäs nimimerkki.

Niin se prätkä oli MV Agusta F3 ja kuvan bööna oli joku plunkvistin entinen pito.

Oman koiran pidän kyllä tiukasti flexissä, mutta ei ole pokkaa sanoa muille että viepä kuule koirasi muualle. Koirani on vielä mallia pieni ja söpö, joten se herättää aika usein huomiota. Sille sitten vanhukset tulevat lässyttämään, niin ei minulla ole sydäntä olla tyly tai röyhkeä.

On muuten selkee ero siinä kontaktin ottamisessa silloin kun ulkoilutan mun siskon yorkshiren terrieriä versus kaverin dobermannia. Vaikkakin siskon yorkki on enempi aggressiivinen ja toi dobberi on tosi lepposa tapaus. Looks can be deceiving.

Ite hotsittais hommata saksanseisoja lintumetsälle kaveriks. Joutuis varmaan jonkun vitun ison rotikan hommaan sille lenkkikaveriks et sais rauhassa lenkittää niitä :D

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom