Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kyllä tuo panzer battalion on kanssa aika jäätävä! Jos mulle kerkee vielä tulla apupässin vuoro, niin soitan kyllä näitä sitten joskus yöllä täysillä keskusradiosta :D
Mitä helvetin ruttoja tänä talvena on liikkeellä, kun taas on räkätauti päällä ja juuri kun luulin että jumppa alkaa taas vähitellen kulkemaan? Yksi keuhkokuume ja pari flunssaa tämän talven saldona, kun yleensä en ole tottunut olemaan kipeä ikinä. No vitun kiva kun taas pääsee aloittamaan treenit pohjalta.
Nythän on ollu suhteellisen ärmäköitä viruksia liikenteessä ja niinkin hyvin kun olen onnistunut ne välttämään kouluilla pyöriessä, niin nythän toki lomaviikon alussa heti pää täynnä räkää ja limakalvot valuttaa verta tetratolkulla. Kokeilen lääkkeeksi reenaamista tänään, joskus se on auttanut. Ei nimittäin oo vielä mitään sykeongelmia eikä semmosta, räkää vaan systeemissä.
Se on toi Allison. Vai pitääks toi mopo tunnistaa?
Ärsyttää nuo sunnuntailenkkeilijäpariskunnat, jotka käsi kädessä kulkee edessä hitaasti kuin etanat. Läpi ei pääse ilman panssarivaunua, ohittamaan ei pysty lumivallien takia ja ovat vielä niin kuuroja että vihjaileva rykiminen ei auta. Otan kohta lenkille mukaan pasuunan. Saatana. Olen puhunut.
Olihan siitä jokunen viikko sitten uutisissakin, että nyt on suomessa kaikki maailman virukset liikenteessä.
Niitähän tais olla peräti jopa lähes 20 erilaista. Mut muhun iskeny kans joku vittumainen tauti. Perus flunssa mut lisäks silmät punertaa jatkuvasti nii vitusti ja samalla rähmää on enemmän kun laki sallii, varsinkin aamulla on oikeen kunnon rähmät silmissä.
Täytyy toivoo silti että päivän sali kulkee taudista ja viikonlopun ryyppäilystä huolimatta!
Tai sitten hommaat vielä sydänlihaksen tulehduksen kun kipeänä treenaat.
Jep, sit on kiva siellä teholla funtsia et oli mukavaa kun kuitenkin pääs treenaan :D

Haha, Harlem Shake. Kuinkakohan pitkään kestää suosio? Viikko? On jotkut ihan hauskoja..
Vähän kaffetta ja salille.