Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä heitin kisut aamulla ystävänpäivän kunniaksi vessaan mouruamaan, kun nukutti vielä. Toinen nukahti lavuaariin ja toinen muuten vaan pötkötti pöntöllä, kun avasin oven.

Sun kissa on varmaan joku turkulainen.

Tamperelainen itseasiassa :D

Taas se on hiuksissaan kulettanut kaikenlaisia hyönteisiä kotiinsa. Hyi saatana.

Pitää varmaan ajaa kaljuksi.

E. Liikaa hattarahöttöä ja ystävänpäivä toivotuksia. Pitää tasapainottaa tilannetta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänä vuonna ei näyttänyt kukaan olevan yhtä huonossa kunnossa rekan lavalla kuin vuosi sitten. Olivat varmaan ottaneet opikseen :D

Josko sitä suihkuun sitte. Vois sitten maistella noita kämppiksen tekemiä suklaavadelmamuffinseja. Aijjjettä. Possulla on kissanpäivät :D Jälkiruoan jälkiruoaksi ehkä vielä vähän pullaa ja pari Doris-keksiä. Leffassa saatan sortua joko poppareihin tai vallan irtokarkkeihin. It's a Good Day to Die Hard.

Josko sitä suihkuun sitte. Vois sitten maistella noita kämppiksen tekemiä suklaavadelmamuffinseja. Aijjjettä. Possulla on kissanpäivät :D Jälkiruoan jälkiruoaksi ehkä vielä vähän pullaa ja pari Doris-keksiä. Leffassa saatan sortua joko poppareihin tai vallan irtokarkkeihin. It's a Good Day to Die Hard.

Mulla ois täällä puolikas nachopussi, tuukko syömään neki pois?

Tuli käytyä pizzalla päivällä. Kinkkuananas reiluilla täytteillä ja kylmä kokis vielä päälle. Ai että kun oli hyvää :haart:

Tuli käytyä pizzalla päivällä. Kinkkuananas reiluilla täytteillä ja kylmä kokis vielä päälle. Ai että kun oli hyvää :haart:

Ananasta pizzassa, Sisiliassa tosta hyvästä sais betonikengät ja pääsis tsiigaan kaloja :rolleyes:

Ei olla Sisiliassa?

Mulle riittää pitsassa kyllä ihan vaan juustotäytekin. Ei sitä turhaa tarvi nirsoilla. Paitsi aurajuusto, hyi olkoon.

Ei olla Sisiliassa?

Mulle riittää pitsassa kyllä ihan vaan juustotäytekin. Ei sitä turhaa tarvi nirsoilla. Paitsi aurajuusto, hyi olkoon.

4 juuston pizza. Ehdottomasti paras.

Back
Ylös Bottom