Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa ekat valitukset metelistä salilla :D Perinteisesti ei uskallettu tulla sanomaan suoraan mulle, vaan vahtimestarin kautta. Kyseinen heppu on onneks voimanostossa ihan kansainvälistäkin menestystä saanu, eli ymmärsi kyllä. Voipi olla, että pian vaihdan tuohon viereiselle paksujen poikien salille jossa käy pari painonnostajaa ja kourallinen voimanostajia :P Tangot siellä on kehnompia, mutta eipähän haittaa vaikka vähän levyt kilisee.
Niin. Räkkivedossa vähän rämisee vaikka kuinka varovasti koittaa laskee ne painot, en mä niitä nyt ihan pompottelemalla oo nostellu. Hiljanen oon minäki, en mä huuda tai mölyä. En oikeestaan edes puhu :D Mitä sitä jaarittelemaan ku treenaan on tultu, ja huutamiseen kuluu liikaa energiaa. Välillä häätyy tokii ottaa happee ja siitä kuuluu vähän puhinaa.Alkaa olla treenit kohillaan. Itelle ei vielä oo tullu valitusta, mutta mä treenaan semmoseen aikaan että ne on alkanu tottua "taas se hullu tulee".. Ja oon aika hiljanen kaveri, mutta sarjojen päälle näytän suht kuolleelta.
Kilisevillä levyillä sä vasta itsestäsi paljon irti saatkin! HC
Mua pelottaa jo valmiiksi tuleva viikonloppu.Mistä mulle saatais tollanen viikonlopunodotusfiilis? Eihän viikonlopuis oo muuta plussaa arkeen verrattuna, ku se että saa nukkua 12h.
Mun auktoriteetti on kyllä niin menetetty. Sanoin että ei jakseta pitää mitään dailyä tänään, minen tahdo, niin nuo poijjaat raahasi mut tuoleineni sinne taulun eteen:D Kohteliaasti kyllä raahasivat myös takaisin omalle paikalleni.
Mua pelottaa jo valmiiksi tuleva viikonloppu.
Jestas, että pulkkamäessä riehuminen on kivaa!!Kauhee hiki tuli myös.
Onko aivan niinku appelssiinimehua olis juonu?
Kysymys kuuluu, johtuko hiki vauhdista mäkeä ylös mentäessä vai mäkeä alas mentäessä?
Aika huikee mäki. En ois muuten ehkä uskaltanu sitä ekaa mäkee laskee ellei yks vitosluokkalainen ois koko ajan pitäny mua kädestä kiinni :DKiitos vinkistä. Mä raahaan sut samalla tyylillä pikkujouluihin!
Lähinnä kai ylöspäin kipuamisesta, mutta saattoi siinä hieman adrenaliinihikeäkin olla mukana. Ikimuistoinen fiilis kun pukkaat ittes vauhtiin ja oppilas huutaa perään: "Siinä on sitte vähä luistoa pohjassa!"Aika huikee mäki. En ois muuten ehkä uskaltanu sitä ekaa mäkee laskee ellei yks vitosluokkalainen ois koko ajan pitäny mua kädestä kiinni :D
Me käytiin joskus 18 kesäsenä Nykäskylässä laskemassa pulkalla sitä Laajavuoren eturinnettä, kaveri myös kerran vetäs pulkalla siitä hyppyrimäestä ja katkas jalkansa. Tosin sama urpo hyppäs kerran baarireissun jälkeen Kuokkalan sillalta järveen, tippui kyljelleen ja mursi kylkiluun :D
Sinä se olet kyllä sitkeä. Mutta en suosittele kokeilemaan. Mä vihaan edelleen niitä pikkujouluja.
Nyt meni kyllä ohi niin että pulkan suhina vaan kuulu.
Onnistuin jokin aika sitten tappamaan rönsyliljani, mutta pelastin siitä yhden rönsyn jonka laitoin kasvamaan. Nyt täällä kämpässä pörrää jotain perkeleen öhkömönkiäisiä! :(