Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hei laitetaan puita kamiinaan ni tulee lämmin :lol2:
Mähän en leviltä lähe! Et nähdään vinkkarissa :D
Heh :D No jos sinne ilmestyy joku epämääräne pörröpää huutelee Rankkuria ni se on sitte meitsi :kippis1:
Ei liity mitenkään offtopic ketjuun, mutta tosiaan tää palsta alkaa muulta osin ottaa kuuppaan niin jumaliste kovaa, etten tiedä jaksanko enää kauaa. Pitäydyn offtopicissa ja treenipäivyreissä, noi seksit ja parisuhdejutut passaa myös. Treeniosiota, douppia tai ravintoa ei kestä lukea kun on niin tietämätöntä ettei oo mitää tolkkua. Sääli ettei mun hermot kestä noita kilpailijoiden osioitakaan lukea kun sinne tunkee kaikkea paskaa ja typerää kommenttia.
On sen verran herrajumala kujalla olevaa porukkaa noissa osioissa, että ihmettelen jos salilla on ikinä edes käyty. Mutta tietotaito loistaa kyllä niinkuin ammattilaisella.
Oma vikahan se on kun en syö rauhoittavia. :piis:
EDIT: kova palsta tää on, parhaita treenisaralla. Mike jos joku on tehny upeata duunia pystyttäessään ja uskoessaan tähän.
Koita huudella runkkaria ja kato ihmisten erek....reaktiot.
Tarjoon ainaki kaljan :kippis1:
Mä tässä just harkitsen että jos lähtisin sinne viettämään talvilomaa. Viimeksi tosin kun lomailin siellä niin heti tarjottiin töitä :DOon kuullu et Leville kannattais lähtee pitää hyvää aikaa...

Kohta salille!![]()
Opiskelen minä. Elämänkoulussa.Eikö jepa tee työtä tai opiskele ku oot aina vaan salilla?

Mä tässä just harkitsen että jos lähtisin sinne viettämään talvilomaa. Viimeksi tosin kun lomailin siellä niin heti tarjottiin töitä :D
Opiskelen minä. Elämänkoulussa.![]()
Kyllä siellä hommiin voi joutua, se on kyl vaarana...
Asiat ei oo ikinä niin huonosti, että niitä ei vois viinalla vielä huonontaa. Valitukset otetaan vastaan korpikäräjillä.Mutta sulla ei oo sivuaineena alkoholia! Erilainen elämänkoulu.
Ei ikinä leville! Ei oo kyllä tullu 22vuoteen käytyäkää.
Hehehehe :D