Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä mä oon ymmärtäny niin kymmenessä vuodessa toi paikka on ainakin siinä mielessä muuttunu et siellä nykyään laskit dataa klo 18 alkaen tuvassa ja hakkaa jotain WoWia :jahas:

Meidän aikana koko yksikössä oli yhellä tyypillä läppäri. Hyvä et kännykät toimi vekaralla sillon :D

Mun aikana ei kaikilla vielä ollu edes kännykkää. Minäki kävin ekan kerran reilun kahen viikon palveluksen jälkeen soittamas (äitille tietysti) sotkun puhelinkopista. Sillon siis pääsi ekaa kertaa sotkuun.

Salille pitkästä aikaa! ollukki jo melkeen 4viikon pakkotauko!

Ei vituta lähtee takasi inttiin tänää!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis voi MOL sentään! Alkaa pikkuhiljaa kuumottaa tämä koulusta valmistuminen. Eihän tällä tutkinnolla tee mitään täällä landella. Olisi varmaan pitänyt opiskella kirvesmieheksi tai auton rassaajaksi.

Onko tässä ketjussa kaikki jotain hakkerikoodareita, kun jatkuvasti puhutaan jostain koodikielistä? Pitää hattua nostaa tietokonejuttujen kanssa työskentelevien kanssa, kun itsellä luultavasti tietotekniikka-alalla palaisi hermot aika ripeästi. Joskus junnuna vielä koneiden kanssa jaksoi painia, mutta nykyään vitutuskäyrä nousee turhankin helposti noiden kanssa.

Nimim. Opiskelee teknillisen yliopiston linjalla, joka on ainoa koko yliopistossa, jossa ei ole ohjelmoinnin peruskurssi pakollinen

Tuleeks ksiinast joku datamonsteri? Meeksä roviolle töihi?

Tulee. Mut en kerro missä oon töissä :)

Onko tässä ketjussa kaikki jotain hakkerikoodareita, kun jatkuvasti puhutaan jostain koodikielistä? Pitää hattua nostaa tietokonejuttujen kanssa työskentelevien kanssa, kun itsellä luultavasti tietotekniikka-alalla palaisi hermot aika ripeästi. Joskus junnuna vielä koneiden kanssa jaksoi painia, mutta nykyään vitutuskäyrä nousee turhankin helposti noiden kanssa.

Nimim. Opiskelee teknillisen yliopiston linjalla, joka on ainoa koko yliopistossa, jossa ei ole ohjelmoinnin peruskurssi pakollinen

Ei, kyllä mä taidan olla tyyliin ainut. Mutta vaan toi koulunkäynti rassaa mua niin paljon että on pakko jauhaa siitä koko ajan. Välillä tulee oivalluksen hetkiä, välillä syöksyn epätoivon syövereihin tuon opiskelun suhteen.

Mä opiskelin aikaisemmin raksainssiksi tuola rannikon AMK:ssa. Sielläkin oli pakollisena yks ohjelmoinnin kurssi. vmp.

Ei, kyllä mä taidan olla tyyliin ainut. Mutta vaan toi koulunkäynti rassaa mua niin paljon että on pakko jauhaa siitä koko ajan. Välillä tulee oivalluksen hetkiä, välillä syöksyn epätoivon syövereihin tuon opiskelun suhteen.

Mä opiskelin aikaisemmin raksainssiksi tuola rannikon AMK:ssa. Sielläkin oli pakollisena yks ohjelmoinnin kurssi. vmp.

Meidän yliopistolla tosiaan rakennustekniikka on ainoa, jossa ei ole ohjelmointi pakollisena, joten minun ei ole sitä täytynyt edes käydä.

Koulunkäyntihän on suhteellisen mukavaa, kun se on joustavaa ja itseä kehittävää puuhaa. Kyllä minä ihan syystä lähdin ulkomaille yhdeksi ylimääräiseksi vuodeksi opiskelemaan. Minullakaan ei ole näin maanantaina muuta hommaa, niin lueskelen Hullin Risk Management and Financial Instutions -kirjaa.

^ ...Vai lueskelet pakkotoistoa? Hetki sitten mulla oli niin monta rautaa tulessa, että olisin antanut mitä tahansa paitsi persettä, että joku olisi tehnyt mulle pari esseetä. Silti jotenkin voittajaolo kun sain kaiken itse huhkittua. Kyllä koulussa on mukavaa.

Siis voi MOL sentään! Alkaa pikkuhiljaa kuumottaa tämä koulusta valmistuminen. Eihän tällä tutkinnolla tee mitään täällä landella. Olisi varmaan pitänyt opiskella kirvesmieheksi tai auton rassaajaksi.

Eiks toi auton rassaaminen olis aika hyödyllinen taito....

Jaahas, tänään on niiiin natseiltu! Onko ok, että toinen ope vetää oto-rahat (eikä tee muuta kuin käy luokassa) ja avustaja pitää koulun aktiivisinta luokkaa kurissa? Eli käytännössä hoitaa koko tunnin. No ei. Mä otin sit oman linjan ja pistin penskat hiljaseks, vetelin kans viivoja seinään ja kyllä nopeesti tajusivat kuinka tosissaan olin. Oon jopa hilppasen ylpeä =)

Se ois siivousta tiedossa himassa. Jos eka kaffetta..namnam.

Olo edelleen kipeä. Ja lisäksi lähikaupassa käydessä joku jannu ehti edelleni, jolloin menetin näköyhteyden Sara Siepin kaksoisolentoon. Olisin muokannut lenkkireittini uusiksi, jos olisin nähnyt hänen poistumissuuntansa.

Positiivisena puolena ehdin hetken aikaa kuolaamaan häntä ja olen saanut rojekteja eteenpäin. Ehkäpä tämä ei olekaan aivan toivottoman surkea päivä.

Eiks toi auton rassaaminen olis aika hyödyllinen taito....

Haista kakka. :( terveisin auton omistaja, joka ei osaa katsoa öljytilannetta, rengaspaineita ja jonka autosta on kaksi valoa pimeenä.

Ihan tyhmä päivä. Väsyttää, oksettaa ja panettaa.

Mutta tämä on päivän piristys! Miten olen voinut missata jotain näin hienoa? :rock:

Back
Ylös Bottom