Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuinka typerää on lähteä vapotteluhommiin mukaan jos taustalla ei ole historiaa tupakan kanssa? Ajatus kiehtoisi vain luvattoman paljon. Nikotiinittomia litkuja tottakai.

Mikä helvetti siinä kiehtoo, jos kerta tarkoituksena ei ole vieroittautua tupakasta

Eihän nuo vapotteluvehkeet käsittääkseni mitään ilmaisia kuitenkaan ole? Voi herran pieksut. Sama, kuin laittaisi rahat nikotiinittomaan nuuskaan.

Terveisin tupakoitsija ~1300 e/vuosi. Typerää touhua tämäkin.

Mikä helvetti siinä kiehtoo, jos kerta tarkoituksena ei ole vieroittautua tupakasta

Eihän nuo vapotteluvehkeet käsittääkseni mitään ilmaisia kuitenkaan ole? Voi herran pieksut. Sama, kuin laittaisi rahat nikotiinittomaan nuuskaan.

Terveisin tupakoitsija ~1300 e/vuosi. Typerää touhua tämäkin.

Emmä oikein edes tiedä. Ehkä juurikin se luvattoman iso hifistelyn määrä. Jatkuvasti jotain uutta ja jännää. Samalta pohjalta kahviharrastuksen kanssa, jossa saa leikkiä ja hienosäätää noin miljoonaa lopputulokseen vaikuttavaa asiaa.

Ja sitten ihan se, että olisi jotain näperrettävää koneella istuskellessa. Makuja ainakin näyttäisi olevan todella paljon. Dieetillähän tää menisi ihan karkkipäivästä kun vetelee jotain överimakeeta litkua. Ehkä.

Pitäis vissiin kokeilla jossain, mutta ei mulla oo kavereita.

Hyi vittu mikä summa vuodessa röökiin. Tolla sais mäkkäristäkin ihan vitusti tavaraa :kuola: Tai sit kaljaa.

Hyi vittu mikä summa vuodessa röökiin. Tolla sais mäkkäristäkin ihan vitusti tavaraa :kuola: Tai sit kaljaa.

Älä. Olen polttanut 8 vuotta, eli tuo summa tuossa ajassa tekisi 10 400 euroa. Tosin en mä ole 15-vuotiaana vedellyt askia päivässä, joten ei tuo summa ihan paikkaansa pidä. Monia tuhansia euroja kuitenkin.

Ei saatana. Nää on kyllä ihan järkyttäviä rahamääriä tälläset jatkuvat kulut kun niitä rupee miettimään. Kerran rupesin hyvin karkeasti laskemaan mitä mulla on mennyt bensiiniin rahaa elämäni aikana :jahas: Enkä kuitenkaan ole kovin montaa vuotta vielä sitä ainetta kuluttanut. Kymmeniä tuhansia oli summa kuitenkin.

Joo kyllä bentsiiniin helposti se 3000 vuodes menee. Mutta harrastuksia ei lasketa. Ja tupakointia ei lasketa harrastukseksi, se on paha tapa. Grändinki tupakkirahoilla sais 260kpl herkullista huurteista pitkää baariolosuhteissa. Tai 760 litraa bensaa.

Plus muut kulut autossa ja mopossa ni hyi helvetti. Ois pitänyt vaan silloin teinistä asti keskittyä musiikkiin niin ois kauhea summa rahaa millä vois nyt lonnia vaan kotona ja juopotella ja syöpötellä.

Mutta kaikkihan sen tietää että tyttöystävän(moottoripyörän) pitäminen ei ole ilmaista. Mä en oo omaa morsiantani käyny edes lokakuun jälkeen vilkasemas. Akkua vois varmaan pian käydä vähä latailemas, jos hän vaikka suvaitsis sitte keväämmällä lähteä vähä helpommin käyntiin ku vuosi sitte.

Kaustiselta, pässi. Voi tätä opetuksen alennustilaa tässä maassa...

:)

Jäin miettimään tuota ennen kuin kirjotin sen, mutta en kuolemaksenikaan muistanu kummin se menee. Jostain sain päähäni, että meillä on kotona puhuttu tyyliin "ne ravit oli Kaustisilla" jne. No, ymmärsitte onneks kuitenki ;)

Back
Ylös Bottom