Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toivoisin että mulla olis torttua housussa.

Sillein sopivasti suun kautta makusteltuna vatsaan ja sieltä imeytyneenä pakaroihin. Tilaa on.

Elämäni ensimmäinen saikku menossa :(

Löysin uutta musiikkia!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heräsin peräti kasilta kellon soittoon, koska minun piti käyttää aamupäivän tehokkaat tunnit opiskeluun. Sammutin herätyksen ja ajattelin, että "mä ihan vähän aikaa vielä rötvään tässä". Ja seuraavan kerran herään todellisuuteen klo 11.50. Hyvin mä vedän taas :face:

Hups :D

Mä heräsin tänään 5.30 :) vähän aikaa torkuttelin ja sitten lenkille.

Pari vuotta sitten pääsi käymään sillä tavalla että piti lähteä työmatkalle ja herätys olis ollut jotain 4:n jälkeen aamulla. No, ilmeisesti olin summanmutikassa kuitannut herätyksen kun heräsin siinä vaiheessa kun olis pitänyt olla jo parin tunnin päässä kotoa :face: ...no, ei siinä mitään, hetken panikoinnin jälkeen totesin että mennään nyt sitten 3 tuntia myöhässä ja ilmoitin pomolle että tulen kun ehdin :D ...sattuuhan sitä.

Tuon jälkeen onkin ollut sitten tuplaherätykset - ainakin työmatkapäivinä :) ...sen verran otti päähän kuitenkin.

Siis kyllä oli ällöuutisten ykkönen noi paskovat toimittajat! Mä söin just ku luin tota, yögh.
Runebergin tortussa on muuten 390 kaldee. Montakohan mun on? Tai noiden toimittajien? Tuleeko kakkaan kuinka paljon kaldeja?

En tykkää ruunebärin tortuista. Mieluummin laskiaispullia. Hillolla tietenkin, koska mantelimassa on hei ällöö. Oli muuten kiva keli käydä koiran kanssa pyörimässä lumisilla poluilla, sai nakkikin pitkästä aikaa riekkua vapaana. Vedin myös tyylikkäät lervat, onneksi on jo sen verran fyllinkiä ahterissa, ettei edes sattunut :D

En tykkää ruunebärin tortuista. Mieluummin laskiaispullia. Hillolla tietenkin, koska mantelimassa on hei ällöö. Oli muuten kiva keli käydä koiran kanssa pyörimässä lumisilla poluilla, sai nakkikin pitkästä aikaa riekkua vapaana. Vedin myös tyylikkäät lervat, onneksi on jo sen verran fyllinkiä ahterissa, ettei edes sattunut :D

Anteeksi vain, neiti Kaira, mutta lervat on täälläpäin ainakin pukli. Mietinkin, että mites se yhtäkkiä lenkillä tyylikkäitä pukleja heittää, mutta tuo peräkonttorin notkuvat hillohyllyt paljasti että puhuttiin flipoista.

Keyvesti muuten väsyttää.

Kakkapäivänä suklaata, tossa on 2xDaim, 2xTupla Nutkick ja 2xStarbar.
Onko kukaan muuten lukenut sitä yliopistolehteä? Mikähän hemmetti siinä on ollut ideana.
Ai-niin, onhan mulla lisäksi parit protskupatukat eli ruokapuoli on balanssissa:D

No kyllä mäki sitte! Kuka tuloo syömää nisua?

Lähren ostamaan, ännyytee ny.

Sulla on huono työterveyshuolto :D Onneksi söin kevyenä aamupalana Daimkakun, helpotti vähän oloa.

Hei, voiko täältä päin parempaa odottaa? ;) Siis.... söit koko daimkakun.. Sellaisen Almondyn pakastekakun.. kokonaan? U r sick!!!! :urjo:

Elämäni ensimmäinen saikku menossa :(

Pistit paremmaksi, mulla elämäni 2. Tautipesäkkeet kokoontuneet.

Back
Ylös Bottom