Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vattu tän flunssan kanssa. Nukuin yöllä ehkä pisimmilläänkin 30 min putkeen, jonka jälkeen piti mennä niistämään. Tai sit vaan heräsin siihen kun suusta valuu kuolaa tyynylle kun ei pysty nenän kautta ollenkaan hengittämään :jahas:

Hei Mitä ihmettä?! KUKA IHANA ON MAKSANU MUN VIPIT?!?!

- - - Updated - - -

Mä oon ihan et "Mitä ''ttuu"?:wtf:

- - - Updated - - -

Ja joo huomenta!

Eiks se Por0 aikonu maksaa? :D Huomenta vaan ja surkeuden määrä on vissiin vakio. Nukuin suht hyvin ja siitä maksoin myöhästymällä bussista (joka tuli monta minuuttia liian aikaisin) ja seuraavaksi myöhästyn töistä. Hyvä minä... :jahas:

Eiks se Por0 aikonu maksaa? :D Huomenta vaan ja surkeuden määrä on vissiin vakio. Nukuin suht hyvin ja siitä maksoin myöhästymällä bussista (joka tuli monta minuuttia liian aikaisin) ja seuraavaksi myöhästyn töistä. Hyvä minä... :jahas:

Voit korjata tuon ja lähteä vähän aikaisemmin töistä, näin et katsos myöhästy kotiintulosta!

Huomenta päevee! Sois työpäivä eessä ja kahvi odottaa nassua. Kerrankin tuntuu niinku ois muka nukkunu, mitä nyt toinen silimä punanen ku Hondan jarruvalo. Varmaan joku mato pissiny luomenlaidalta sinne. Mutta ei haittaa! Parempi kusi silimässä ku kikkeli. Tosin eihän minkään madon kikkeli sinällään varmaan tuntuis, mutta oishan se vähän ällöä. :D

Helvetti että voi olla pää laho. Mä unohdin mennä eilen harkkoihin. UNOHDIN. Ja ne ovat tosiaan aina samana viikonpäivänä samaan kellonaikaa. Tajusin asian mennessäni nukkumaan. Ja kaiken lisäksi kurkku oireilee alkavaa flunssaa. Voi kakka sentään!

Huomenta päevee! Sois työpäivä eessä ja kahvi odottaa nassua. Kerrankin tuntuu niinku ois muka nukkunu, mitä nyt toinen silimä punanen ku Hondan jarruvalo. Varmaan joku mato pissiny luomenlaidalta sinne. Mutta ei haittaa! Parempi kusi silimässä ku kikkeli. Tosin eihän minkään madon kikkeli sinällään varmaan tuntuis, mutta oishan se vähän ällöä. :D

Madon kikkeli :lol2:

Aika jännä, näin nimittäin unta viimeyönä madosta joka asu mun silmässä. Taidat olla semmonen lapinnoita, shamaani, tulit mun uniin jollain taikaporolla, soitit taikarumpua ja istutit madon silmään.

- - - Updated - - -

Helvetti että voi olla pää laho. Mä unohdin mennä eilen harkkoihin. UNOHDIN. Ja ne ovat tosiaan aina samana viikonpäivänä samaan kellonaikaa. Tajusin asian mennessäni nukkumaan. Ja kaiken lisäksi kurkku oireilee alkavaa flunssaa. Voi kakka sentään!

Mä muistin mennä lauantaina treeneihin, nyt on hirvee flunssa päällä ja joka kerta kun yskin niin tuntuu kun joku löis lekalla vatsalihaksiin...

:D Onhan ne peenikset silmissä vähän ällöjä, ei silmien kuulu lisääntyä. :lol2:

Ei maanantaivitutuksesta häivääkään, hihih! :dance: Äkkiä viikko pulkkaan töitten osalta ja pienelle 'lomalle'. ;)

Madon kikkeli :lol2:

Aika jännä, näin nimittäin unta viimeyönä madosta joka asu mun silmässä. Taidat olla semmonen lapinnoita, shamaani, tulit mun uniin jollain taikaporolla, soitit taikarumpua ja istutit madon silmään.

- - - Updated - - -

Kait mie sen voin myöntää, että unissa on tapana istuttaa matoja offtopiccilaisten silimiin. :evil:

:D Onhan ne peenikset silmissä vähän ällöjä, ei silmien kuulu lisääntyä. :lol2:

Ei maanantaivitutuksesta häivääkään, hihih! :dance: Äkkiä viikko pulkkaan töitten osalta ja pienelle 'lomalle'. ;)

Siinä on neiti kyllä oikeassa. :D

Kyllä sitä nyt passaa, kun on pienet lomat tulossa... :jahas:

Oi kuinka nätti biisi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oi kuinka nätti biisi!

Toimii! Tän biisin jälkeen joudun ehkä kuunteleen vielä pari Curtis Mayfieldiä!

- - - Updated - - -

Heh, oikein :D

Mä voin heittää noin lauantaina, ku sillo pitäs kaiketi lähtee kaverin ikääntymistä juhlistaan. Johan täs on taas selvisteltykkin.

Itse saan olla selvistä päin tuonne ensi kuun alkuun, sit mennään loviisaan ukkomiesporukalla "metsään" ryyppäämään kahdeksi päiväksi. Sit voikin sinnitellä terassikeleihin asti, niin karmee olo noista reissuista tulee :D

Voihan Ukko perkele, kun olin monttu auki kun menin nettipankkiin makselee tän kuun vuokraa. Noh, ei kai siinä.

Roiskeläppää aamupalaksi.. ja vettä . . . :jahas: yak

kohta taas lähtö persenreikä jämsään.

Tarkentava kysymys: Lähteekö se persereikä Jämsään, lähdetkö sä mukana vai onko siellä Jämsässä persereikä odottamassa?

--

Se olis meikäläisellä sit hautajaiskeikka edessä. Puoli vuotta sitä tässä odotettiinkin. Vähän on haikee fiilis, mutta eiköhän se tästä, kun pääsee treenailun makuun.

Back
Ylös Bottom