Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei Mitä ihmettä?! KUKA IHANA ON MAKSANU MUN VIPIT?!?!
- - - Updated - - -
Mä oon ihan et "Mitä ''ttuu"?:wtf:
- - - Updated - - -
Ja joo huomenta!
Eiks se Por0 aikonu maksaa? :D Huomenta vaan ja surkeuden määrä on vissiin vakio. Nukuin suht hyvin ja siitä maksoin myöhästymällä bussista (joka tuli monta minuuttia liian aikaisin) ja seuraavaksi myöhästyn töistä. Hyvä minä... :jahas:
Huomenta päevee! Sois työpäivä eessä ja kahvi odottaa nassua. Kerrankin tuntuu niinku ois muka nukkunu, mitä nyt toinen silimä punanen ku Hondan jarruvalo. Varmaan joku mato pissiny luomenlaidalta sinne. Mutta ei haittaa! Parempi kusi silimässä ku kikkeli. Tosin eihän minkään madon kikkeli sinällään varmaan tuntuis, mutta oishan se vähän ällöä. :D
Helvetti että voi olla pää laho. Mä unohdin mennä eilen harkkoihin. UNOHDIN. Ja ne ovat tosiaan aina samana viikonpäivänä samaan kellonaikaa. Tajusin asian mennessäni nukkumaan. Ja kaiken lisäksi kurkku oireilee alkavaa flunssaa. Voi kakka sentään!
Huomenta päevee! Sois työpäivä eessä ja kahvi odottaa nassua. Kerrankin tuntuu niinku ois muka nukkunu, mitä nyt toinen silimä punanen ku Hondan jarruvalo. Varmaan joku mato pissiny luomenlaidalta sinne. Mutta ei haittaa! Parempi kusi silimässä ku kikkeli. Tosin eihän minkään madon kikkeli sinällään varmaan tuntuis, mutta oishan se vähän ällöä. :D
Matkija! On kyllä kiva olo heti näin aamusta kun kuumetta on yli 38 eikä uni tule millään.
Madon kikkeli :lol2:
Aika jännä, näin nimittäin unta viimeyönä madosta joka asu mun silmässä. Taidat olla semmonen lapinnoita, shamaani, tulit mun uniin jollain taikaporolla, soitit taikarumpua ja istutit madon silmään.
- - - Updated - - -
:D Onhan ne peenikset silmissä vähän ällöjä, ei silmien kuulu lisääntyä. :lol2:
Ei maanantaivitutuksesta häivääkään, hihih! :dance: Äkkiä viikko pulkkaan töitten osalta ja pienelle 'lomalle'. ;)
Ah, huomenta, hieno aamu! Tänään valitsen olla iloinen.
... "Ah, huomenta, hieno aamu! Tänään valitsen oluen." ...
Näin sanon kyllä huomen aamulla vaimolle kun nousen! :D
BEER I CHOOSE YOU!
Oi kuinka nätti biisi!
Heh, oikein :D
Mä voin heittää noin lauantaina, ku sillo pitäs kaiketi lähtee kaverin ikääntymistä juhlistaan. Johan täs on taas selvisteltykkin.
kohta taas lähtö persenreikä jämsään.