Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voe voe... En kyllä ihan pikkusummasta lähtis kattomaan uudestaan tuota "vuonna -85". Mie annan kaikkien kukkien kukkia, mutta olihan tuo jotenkin aivan karmea tekele. :D Tulipahan nyt kuites katottua. Ei se kakkosrivikään mitenkään huono ollu. Ehkä hieman alko paikat puutuu siinä pakollisessa löhöasennossa.

Kylläpä sieppasi tänään junassa. Ensimmäistä kertaa pistin oikein palautetta VR:lle, kysyin että millä perusteella näitä työntekijöitä palkkaavat näihin asiakaspalvelutöihin. En koskaan ole saanut osakseni noin tylyä, ala-arvoista ja epäystävällistä palvelua missään. Ja vielä business-luokassa :face: (en harrasta yleensä business-luokkia, juna oli vain muutoin loppuunmyyty ja kotiin oli pakko päästä)

^^ Mä jouduin kattomaan Paranormal activity 4:n eturivissä. Tunsin itseni halvaantuneeksi sen jälkeen.

Kuinkahan monta ihmistä kuolee Tappajahai 2:ssa? Elämän pieniä pohdintoja.

^^ Mä jouduin kattomaan Paranormal activity 4:n eturivissä. Tunsin itseni halvaantuneeksi sen jälkeen.

Kuinkahan monta ihmistä kuolee Tappajahai 2:ssa? Elämän pieniä pohdintoja.

Elokuvan vai asennon takia?

Reenailin vähän Nileä tos aikasemmin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mihis sitä lähtis sit tsiikaa tota Supapoulii... :/

Mihis sitä lähtis sit tsiikaa tota Supapoulii... :/

Kuumetta 39. Jäänee työpäivä huomenna väliin :(

Perinteeksi muodustunu Superbowl ruoka:

841082_10200612327979467_1199245926_o.webp

800g jauhelihaa, 450g nachoja, 500g juustoa ja purkki salsaa. Kaks tämmöstä settiä menee yhteen iltaan viiteen pekkaan.

Hyvää huomenta! Aamupalaksi kahvia ja metallia:

Sitten mehtään päiväksi hiihtämään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hei Mitä ihmettä?! KUKA IHANA ON MAKSANU MUN VIPIT?!?!

- - - Updated - - -

Mä oon ihan et "Mitä ''ttuu"?:wtf:

- - - Updated - - -

Ja joo huomenta!

Huomenta :)
Nukkumatti oli illalla ovelampi kuin mä ja niin vaan jäin satimeen.

Back
Ylös Bottom