Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pää täynnä räkää. Helvetti oon kuudesta asti juossu vessassa niistämässä ja huuhdellu nenäkannulla ontelot kaks kertaa. Silti oon ihan tukossa.

Tämän päivän teema tulee selkeesti oleen nenäkannu, tee ja konjakki. Ehkä muutaman valkosipulinkynnen vois huitasta naamaan.

Huomenta! Mmm. kuuntelisin mieluusti, kun Finowa tekee covereita. :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihanaa ku alkaa saaha nukuttua suht hyvin! :) Nukahin yhentoista aikoihin ja heräsin 6.20, luksusta! Sain vielä nukahdettua uudelleen ja heräsin puol 10 :) Eihän tätä ookkaa ooteltu ku syyskuun alusta asti...

Huomenta! Tänään pääsen ravintolaan :dance:

Lapsiparkaa nälissään pidetty...

Huomenet! Virkkuolo ja tuli vielä pari ekstratuntia nukuttua. Jospa nyt jaksaa hummailla koko sunnuntain! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta.
Eka satsi pyykkejä ois koneessa ja kohta pääsee tekeen kevyet jumpat \o/

Huomenta :)

Eilinen oli kyllä loistava! Oli hohto paintballia taas ja sitte viä illalla bilistä. Jälkimmäisen jopa voitin vaikka oon kyl aika huono :D Tänään sitte ainaki tuo tuollane Vuonna 85 -elokuva ;) Tiidi Tiidi!

Back
Ylös Bottom