Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Pakko kai sitä on ottaa kisuista mallia ja mennä pienille päiväunille...

Tai sit vois kattoa kaikki Star Warsit putkeen.

..ja hörppyjen välissä sivelen seksikkäitä viiksiäni.

Viiksistä sen verran, että oon tässä hiljattain kasvattanut kaikkien kanssaihmisten kauhistukseksi sellaiset, ja ovat irstaasta ulkonäöstään huolimatta hieman kiusalliset välillä kun joka aterian ja nenän niistämisen jälkeen täytyy tarkistaa ettei niihin ole jäänyt mitään sattumia..

Olen aina jättänyt majoneesin pöydälle pitkäksikin aikaa eikä koskaan ole käynyt mitään. Nyt opin olemaan tekemättä niin koska sain kivan pienen ruokamyrkytyksen. Oksentelua jatkunut yli 12h ja hiukan alkaa jo helpottaa. Tästä lähtien olen kyllä vähän varovaisempi ruokani kanssa!

Laitoin töllön auki, eka kerta tällä viikolla. Kahvia--->

Hoho, tv:n orja. :lol2: Meikä suunnittelee uuden telkun hankintaa, lähinnä sosiaalisista paineista johtuen. :rolleyes: Tuhlasin jo tänään vähäsen ostamalla uuden sängyn. :D

Hyvät bassot...

Reeni nro. 1 takana, reeni nro. 2 kohta edessä! :puntti:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Datsunille sopis hyvin tommonen 55-tuumanen, 4mm paksu lätty.

Datsunille sopis hyvin tommonen 55-tuumanen, 4mm paksu lätty.

Jep, jep! Otan ilomielin vastaan jos joku vaan lahjottaa. ;) Kivasti peittäis tota ylimääräistä seinätilaa...

Gigantti ainaki lahjoittaa korvausta vastaan.

Hitsi että on päivä menny nopeesti, sukulointia, salia, sammuminen sängylle ja nyt avasin läppärin. Banaanikakkua on jääkaapissa, en oo ottanu. Lonkeroa on lavakaupalla, en oo ottanu sitäkään. Mulla on jäätävä itsekuri. Ajattelin vetää nyt rahkaa ja ananasta, totaalista herkkua. Mitähän sit tekis, vai olisko vaan koneella.. tietty vois käydä kiskalla kattoos elokuvavalikoimaa pojan kanssa. Jos kävelis niin sais pohojanmaan happia ja sisua sisuksiinsa.

EDIT: löin oman enkkani eilen rikki protskutilauksessa. Jotain 20kg jauhoja, mutta tällä kertaa oliki halvempaa kuin ikinä.

Tää on huikee biisi :)

Vedin kahdet treenit putkeen tänään + en oo syöny vielä koko päivänä muuta kuin palkkarin ja kupin kahvia ja palan juustokakkua = ei väsytä yhtään :rock:

Illalla sosialistumaan, parhautta ovat bileet joissa olet tavannut ennestään ehkä muutaman ihmisen :hyper:

Huomenta toisenkin kerran tänään. 2 tunnin päikkärit, yeeeeeah! Nyt kipikipi sinne kauppaan että saa ees jotakin safkaa.

Dodii. 600km ajettu, Kunkussa ja Kairassa käyty shoppaileen ja kahvia juotu ihan hävytön määrä. Ikeaan en suostunu, pitäkää romunne. Vihanti on nähtävästi vielä pienempi paikka ku Ullava, ei tarttenu ees silmiä räpäyttää ja olin menny siitä ohi :D

Olipa mukava treenit. Ei painanu rauta mittään - eli aivan helevetisti. Vieläkö jaksais syyä tälle päivälle, niin homma ois erittäin nätti. Huomenna ja ylihuomenna odotettavissa raastavat domssit. :hyper:

- - - Updated - - -

Huomenta toisenkin kerran tänään. 2 tunnin päikkärit, yeeeeeah! Nyt kipikipi sinne kauppaan että saa ees jotakin safkaa.

Mie en jotenkin ossaa ottaa sinua tosissaan, kun sulla ei ole enää vippejä. :D Tosin enhän mie noita muitakaan ota, jolla ei niitä vippejä ole. Oon sellanen elitisti.

Dodii. 600km ajettu, Kunkussa ja Kairassa käyty shoppaileen ja kahvia juotu ihan hävytön määrä. Ikeaan en suostunu, pitäkää romunne. Vihanti on nähtävästi vielä pienempi paikka ku Ullava, ei tarttenu ees silmiä räpäyttää ja olin menny siitä ohi :D

Mitäs Kaira oli hommasta mieltä?

lepponen laiskottelu ilta kotosalla. kattelen lätkää ja kohta tekemään katkarapu susheja iltapalaksi... jos sitä vielä saunan lämmittäis :D

Back
Ylös Bottom