Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko vapaapäivät jotain syötävää? Lisää kahvia ketulle! Jaksaa jaksaa parinkin tunnin unilla, ei oo kuin koko viikonloppu jäljellä :hyper:

Oli vähän väsyneen näkösiä kuvia sulla :D En tajua mikä tässä töissäolossa sen tekee, mutta koko ajan on nälkä. Joku vois tuoda mulle safkaa. Possulla on NÄLÄKÄ!

Moi söpöliinit, ja vähemmät söpömmät hömppö pömppöliinit!

Tänään voisi tehdä sellaisen uroteon että veisi 2-3 jätesäkillistä tyhjiä pulloja kauppaan.

Oli vähän väsyneen näkösiä kuvia sulla :D En tajua mikä tässä töissäolossa sen tekee, mutta koko ajan on nälkä. Joku vois tuoda mulle safkaa. Possulla on NÄLÄKÄ!
Muah :D Illalla pääsee yhdestä paikasta, lennosta vaihto toiseen paikkaan, 2 tuntia unta ja taas mennään samaa ruljanssia. Alkaa repo olee rankana varmaan huomenna. Pitäiskö tunkea vielä messuille silmät ristissä. Kyllä mä oon pimee :D Ens viikolla sama soppa uusiksi.

Moi söpöliinit, ja vähemmät söpömmät hömppö pömppöliinit!

Tänään voisi tehdä sellaisen uroteon että veisi 2-3 jätesäkillistä tyhjiä pulloja kauppaan.

Kunhan miustat pitää pullotasapainon kunnossa ja tuoda takaisin 2-3 jätesäkillistä täysiä pulloja!

Aattelin että jos ei nyt ostas mietoja juomia, vaan kävisi pienen muovikassillisen kossua, ja viskiä.

Jos oisin mies enkä mikki-hiiri niin ottaisin varmaan itsekin hiukan viskiä illalla. Nyt on tosin viskit lopussa ja viikonlopun kauppareissu tehty. Ehkä otan konjakin illalla, sillein pikkurilli pystyssä aamutakki päällä nojatuolissa ja hörppyjen välissä sivelen seksikkäitä viiksiäni.

Makiasti kelekka kengitti. Samalla huomaa kuinka äärettömän paska kunto sitä voi olla. :thumbs:

Jos oisin mies enkä mikki-hiiri niin ottaisin varmaan itsekin hiukan viskiä illalla. Nyt on tosin viskit lopussa ja viikonlopun kauppareissu tehty. Ehkä otan konjakin illalla, sillein pikkurilli pystyssä aamutakki päällä nojatuolissa ja hörppyjen välissä sivelen seksikkäitä viiksiäni.

Älä unohda sikaria.

Siivousintoilija Ksiina taas vauhdissa, hinkkasin varmaan tuota liettä vartin että oon tyytyväinen sen puhtaustasoon. Kukas tulis siirtään tuon hellan pois paikoiltaan että saan putsattua myös sieltä takaa?!

En mie oo ihan varma, jotta juonko mie viskiä tänään. Olisi se kumminkin ihan hyvä käydä pari pulloa hakemassa, että jos himo iskee, niin sitä on sitten tarjolla.

Sikarit ja tupakit tumppasin keväällä 2008, sen jälkeen ei ole mieli tehnyt häkää hengitellä.

Jos oon oikein käsittänyt, niin eihän sitä sikaria hengitelläkään, vaan nätisti otetaan poskeen.

E: Ai se hella olikin noin kätevä, siinä oli rullat alla. No nyt on siivottu myös seinät ja lattia.

Leffaan olis tarkotus mennä. Mietityttää vaan tää tosi lievä lämpö. Eilen pomppi siinä 37 rajalla (normaalisti mulla on 36,6). Tänään aamulla oli 36,6, mutta nyt on 37,1. No, jos otan buranan nyt leffan ajaksi ja tulen sieltä sitten kotiin lepäämään.

Aaaahh kahen päivän leipäpaasto päättyä mäkkärin autokaistalle. Omnom.

Back
Ylös Bottom