Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On nää vapaapäivät kyllä luksusta :) Vetelin tossa kaikessa rauhassa kupin kahvia ja aamupalan naamarii. Nyt pitäs puoltoist tuntia odottaa et voi alkaa patistelee pikkuveljee seuraks salille :D Otanpas siis toisen kupin kahvia.

"kuusi kuppia kahvia"

15224676_0_0.webp

Ei saatana toi rumpali on liekeissä :rock: Tuol ku lähtee taas 4.30 nurkilla uuvvestaan..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ristus näitä mielihaluja mitä dieetillä voi ollakaan, nyt tekee mieli piimää niin helvetisti :rock:

Vai ootko mahdollisesti raskaana? Vähän niinku Arska Juniorissa.

Huoh, huomenna myöhästyneille pikkujouluille työporukan kanssa Viikkarin xpressillä. Todennäkösesti joku irtisanoutuu vähintään kerran.

^Helvetin kova livenäkin toi Melechesh. Toi on niin järjetön yhdistelmä toi noiden setti, aivan loistava!

Täytyy tutustua paremmin kyseiseen bändiin. Mesopotamian metallia :D Helvetti kun syöpy päähän toi riffi ny ku oli niin loistavat sounditkin :rock:

Mä olin jo. sattuu ihan sairaasti.. ;)

Joo no voin muuten kertoa että SATTUI. Mutta se ihasteli mun mustelmia ja sanoi että ihan hyvillä painoilla teet kun tollasta jälkeä saat aikaiseksi..repesi polvelle että onko tääkin mustelma, siis koko polvi:D

Itsehän nukuin 5 tuntia, koska sain huonoimman idean ikinä askarrella nämä töihin, kun ne pyysi leipomaan yhteen tilaisuuteen. Olen varma että kaikki miehet varsinkin ilahtuu. Toisesta meinasi tulla yksi helvetin iso keksi, kun en silmät ristissä osannut enää mitata voita:jahas:

WP_20130125_002.webp WP_20130125_005.webp

Huoh, huomenna myöhästyneille pikkujouluille työporukan kanssa Viikkarin xpressillä. Todennäkösesti joku irtisanoutuu vähintään kerran.

Eihän nuo edes ole pahasti myöhässä.

Sillon ku auraushommia teki niin pikkujoulut pidettiin kun lumet oli sulanu :)

Ei se sekään oo pois suljettu vaihtoehto, tosin maha vaa pienenee eikä lihatkaan oo aivan täysin samaa luokkaa kuin Arskalla :D

Ehkä sulla on vaan niin kovassa tikissä vatsalihakset et kohtu ei vielä näy päälle päin. Suosittelen hetimiten ultraäänitutkimukseen marssimista!

Mitä vittua? Nikotiinitonta nuuskaa? :D

Kaveri tuota aikoinaan käytti jonkun illan tai pari, ja en juu oikein tajunnut mikä tuossa on ideana. Eikö noissa ole jotain vihreää teetä tms. jotain yrttihommia, jotka kuulostavat terveellisiltä?

Olisi vielä 4 päivää tätä tenttiviikkoa jäljellä. Vapaa-ajan ongelmia ei ole, kun sellaista ei ole.

Back
Ylös Bottom