Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku manne pölli mun lelut. Oon ikuisesti katkera. Siksi musta tuli rasistikin.

Kun olin 7-vuotias, 8 kuukautta ja 4 päivää, olisin halunnut nukkua yön kunnolla, mutta en saanut unta, kun kärpänen pörräs koko yön korvan vieressä. Ennenkuin ehdin liiskata sen, kissa pisti sen kärpäsen suuhunsa.

Mulle jäi ikuiset traumat ja tulen olemaan katkera loppuelämäni. Siksi musta tuli vasenkätinen.

- - - Updated - - -

Jotkut ihmiset on kummallisia. Minäkin varmaan hyvin pitkälti :D

Tod näk :)

Kun olin 7-vuotias, 8 kuukautta ja 4 päivää, olisin halunnut nukkua yön kunnolla, mutta en saanut unta, kun kärpänen pörräs koko yön korvan vieressä. Ennenkuin ehdin liiskata sen, kissa pisti sen kärpäsen suuhunsa.

Mulle jäi ikuiset traumat ja tulen olemaan katkera loppuelämäni. Siksi musta tuli vasenkätinen.

Nyt on vähän liian paksua.

Öitä. Naudat uuniin!

Pöydällä oli joku murena, jonka nopeasti tulkitsin olevan leivästä lähtöisin. Toki hotkaisin tuon herkkupalan kitusiini alta aikayksikön. Mutustellessani sitä tajusin yhtäkkiä murenan olleenkin kissanhiekkaa.

Nyt on vähän liian paksua.

Öitä. Naudat uuniin!

Syötinkin pajukissoja! Öitä!

Pöydällä oli joku murena, jonka nopeasti tulkitsin olevan leivästä lähtöisin. Toki hotkaisin tuon herkkupalan kitusiini alta aikayksikön. Mutustellessani sitä tajusin yhtäkkiä murenan olleenkin kissanhiekkaa.

:lol2: Miksi pöydällä oli kissanhiekkaa?

Yksi vain. Harmaa ja tavattoman hurmaava maatiaisneiti. Itselläsi taisi olla kaksi kissaa?

Kyllä. Toinen pitkäkarvainen prinsessa ja toinen tavallinen tyhmä maatiaismirri. Molemmat leikattuja kolleja. Suloisia <3 Tänäänkin siivosin pidemmän kaavan mukaan ja rojahdin sohvalle makoileen niin toinen tuli kainaloon nukkumaan. Silläkin oli ollut selkeesti rankka päivä..

Kissat...
1135091912.gif

Öitä!

Ajatuksia: Valvottaa. Jotkut ihmiset on kummallisia. Minäkin varmaan hyvin pitkälti :D Mietin otanko vipin ja uskallanko laittaa itestäni kuvan tänne. Master Chefin Tomi mikä se nyt oli on helvetin hyvän näkönen. Panisin. Ehkä. Eksää oli ikävä, en tajua miks. Pitäskö huomenna ostaa ihan pikkusen karkkia kun en oo ees teehen laittanu sokeria pariin viikkoon.
Tämmöstä.
Kohta yritän nukkua nii ei tarvii huomenna nukkua puolta päivää sen jälkeen ku ipanan oon saanu laitettuu kouluun.

- - - Updated - - -

Mä en oo ainakaa rasisti, mä oon roturealisti :D

Mullaki on miljuuna ajatusta sotkemassa hyvää nollailua. Nukkuisin jos nukuttais. Söisin jos ois nälkä. Panisin jos panett... jos ois joku jota panna. Mietin, miltä mun elämä mahtaa näyttää huomenna tai ylihuomenna tai vuoden päästä tai kymmenen vuoden päästä.

Roturealisti on hyvä termi. Saako sitä lainata omaan käyttöön? Rasisti, muukalaisvihaaja ja maahanmuuttokriitikko on liian mitäänsanomattomia :)

Omalla kissallani on ilmeisesti aina rankkaa, kun syli tai kainalo kelpaa lähes minä hetkenä tahansa.:D Tai paremman puutteessa olkapää. Joskus on sellaisenkin naukujan kanssa tullut eleltyä, joka ei ole niin kovasti hakeutunut syliin, niin kyllä tämä siihen verrattuna on aikas hienoa.:haart:

E: Tunnustan tappioni jälleen kerran, rästihommat jäivät taas tekemättä. Öitä vain kaikille.

Omalla kissallani on ilmeisesti aina rankkaa, kun syli tai kainalo kelpaa lähes minä hetkenä tahansa.:D Tai paremman puutteessa olkapää. Joskus on sellaisenkin naukujan kanssa tullut eleltyä, joka ei ole niin kovasti hakeutunut syliin, niin kyllä tämä siihen verrattuna on aikas hienoa.:haart:

No sama se meilläkin tuon maatiaisen kanssa. Aina jokapaikassa pitää olla mukana. Aamuisin meillä on rituaali - mä meen pissalle ja se saa samalla silittelyä. Jos meen vaiks eka juomaan vettä, se odottaa kiltisti vessassa sen aikaa. Välillä se syliin hakeutuminen on raivostuttavaa, kun yrittää kattoa leffaa tms.

No sama se meilläkin tuon maatiaisen kanssa. Aina jokapaikassa pitää olla mukana. Aamuisin meillä on rituaali - mä meen pissalle ja se saa samalla silittelyä. Jos meen vaiks eka juomaan vettä, se odottaa kiltisti vessassa sen aikaa. Välillä se syliin hakeutuminen on raivostuttavaa, kun yrittää kattoa leffaa tms.

istut pissalla ja paijaat kissaas? (:

Back
Ylös Bottom