Salonen maalii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salonen maalii
Kyllähän tuollainen varmasti saa pohtimaan asioita uudelta kantilta. Ties vaikka itsekin saisit perspektiiviä lisää.;)Tuoreessa naistenlehdessä oli lehtijuttu 26v naisesta, joka on pyörätuolissa. Jutussa hän sanoo, että "halvaantuminen on parasta mitä minulle on tapahtunut". Jostain syystä en vain pysty käsittämään näitä ihmisiä, ja siksi ne yleensä tuppaavat vituttamaan aika huolella. Täytyy olla aika heikko elämänlaatu jo halvaantuminen on parasta mitä keksii :jahas:
Tuoreessa naistenlehdessä oli lehtijuttu 26v naisesta, joka on pyörätuolissa. Jutussa hän sanoo, että "halvaantuminen on parasta mitä minulle on tapahtunut". Jostain syystä en vain pysty käsittämään näitä ihmisiä, ja siksi ne yleensä tuppaavat vituttamaan aika huolella. Täytyy olla aika heikko elämänlaatu jo halvaantuminen on parasta mitä keksii :jahas:
Tuoreessa naistenlehdessä oli lehtijuttu 26v naisesta, joka on pyörätuolissa. Jutussa hän sanoo, että "halvaantuminen on parasta mitä minulle on tapahtunut". Jostain syystä en vain pysty käsittämään näitä ihmisiä, ja siksi ne yleensä tuppaavat vituttamaan aika huolella. Täytyy olla aika heikko elämänlaatu jo halvaantuminen on parasta mitä keksii :jahas:
Jos oikeasti pystyy noin ajattelemaan, niin helvetin hienoa. Voin kuvitella, kuten Silmukka sanoi, että päivänselviin asioihin tulee täysin uutta perspektiiviä. Ei tarvi olla joka raaja toiminnassa, että pystyt elämään täysipainoista elämää. Se, mitä tuo halvaantuminen hälle antoi tai mitä hän tajus ei tiedä, mutta ilmeisesti kuitenkin jotain niin hienoa että pystyy noin sanomaan ihan suoraan. Jotta sie voisit edes pikkusen kuvitella mitä tuokin ko. nainen on käynyt läpi, sun pitää varmaan kasvaa muutama vuosi ja ehkä sie sitten tajuat että elämässä on muutakin kuin siistit kledjut ja pähee tukka.
Antti <3