Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä unohda suihkua. Muuten voi ruveta haiskahtamaan ja kaikki välttelee sitte sua.

Eikäkö salilla käydään suihkussa! Homma haiskahtaa muutennii ja välttely on arkea :D (jos itseironia sallittaneen).

- - - Updated - - -

..entiset parisuhteet ja vanhat luokkalaiset. Hyi olkoon.

Joo voisin melkeen sanoa etten ikinä voisi muuttaa Turkuun, koska aikoinaan yks kämppiksistä oli sieltä ja oli ihan hirvee..no ei ihminen mun makuun. I got traumatized...mutta en siltikään voi sanoa "ei koskaan", vaikka tuleekin kylmiä väreitä ajatellessa..

Pystyykö parran värjäämään? Olis Movemberit naamassa yhä, toki oon välillä siistiny..

Pohjanmaalla on aina menoa ja meininkiä, siihen liittyy paini, viina ja raavaat äijät.

Pystyykö parran värjäämään? Olis Movemberit naamassa yhä, toki oon välillä siistiny..

Pystyy. Tietääkseni siihen löytyy ihan tähän tarkoittuja värejäkin, jos oikein hifistellä haluaa.

-- Edit --

Googleta just for men, sieltä löytyy vastaus väriongelmaan :D

Tekiskö SodaStreamilla mittään? Kuitenki tulee kivennäisvesiä roudattua kaupasta, mut paljonko niitä makupulloja ja hiilihapposäiliöitä sit menee?

Pystyy. Tietääkseni siihen löytyy ihan tähän tarkoittuja värejäkin, jos oikein hifistellä haluaa.

Loistavaa. Täytyy hoitaa homma kotia :)

Tekiskö SodaStreamilla mittään? Kuitenki tulee kivennäisvesiä roudattua kaupasta, mut paljonko niitä makupulloja ja hiilihapposäiliöitä sit menee?

Tutuillani on semmonen. Vadelman makuinen "limsa" aivan taivaasta!
Paha sanoo muuta, mut ne juo niitä päivittäin ja ei ne kauhean usein niitä säiliöitä ja pulloja hae. Riittosaa tavaraa.

:haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tutuillani on semmonen. Vadelman makuinen "limsa" aivan taivaasta!
Paha sanoo muuta, mut ne juo niitä päivittäin ja ei ne kauhean usein niitä säiliöitä ja pulloja hae. Riittosaa tavaraa.

sit saa tietääkseni jotain sitruunan makusta, maistuu ihan spritelta :)
E: luin Daiinan kysymyksen hieman väärin, mut ihan kannattava ostos, kyl niistä pitkäks aikaa riittää.

Mul on sellanen tunne, et SodaStreamil nauretaan parin (kymmenen) vuoden pääst ihan samal taval, ku nykyään jollekin leipäkoneelle.

Joops, lähinnä pullorumba vähenis ja sais aina kätevästi janojuomaa. Itse en sokerillisia juomia jois, eikä hiilihappo oo hampaille niin vahingollista. Mut mietityttää kauanko niissä valmistusvehkeissä riittää käyttökestoa. Tulisko mitenkään edullisemmaksi pidemmällä tähtäimellä?

Mul on sellanen tunne, et SodaStreamil nauretaan parin (kymmenen) vuoden pääst ihan samal taval, ku nykyään jollekin leipäkoneelle.

Itse asiassa noita on ollut jo reilu 15 vuotta sitten myynnissä, muistan kun joillain lasten VHS-kaseteilla oli alussa mainoksia. Ei samaa merkkiä, mutta hiilihapotuslaitteita yhtä kaikki

e. Maraboun Fortuna-suklaarasia on perseestä. Välttäkää. Tai itse asiassa saa tulla syömään pois, reilu puolikas rasia on vielä jäljellä.

Joops, lähinnä pullorumba vähenis ja sais aina kätevästi janojuomaa. Itse en sokerillisia juomia jois, eikä hiilihappo oo hampaille niin vahingollista. Mut mietityttää kauanko niissä valmistusvehkeissä riittää käyttökestoa. Tulisko mitenkään edullisemmaksi pidemmällä tähtäimellä?

Kyllä mä veikkaan että tulis. Meille hankittiin tommonen useita vuosia sitten, yhä pelittää. Siihen aikaan oltiin veljen kanssa niin nuoria, että ihan innoissaan litkittiin limsaa ja ruokapöydässä oli aina hiilihapotettua vettä. Päivittäisestä käytöstä huolimatta kesti monta kuukautta se säiliö, eikä sen täyttäminen mitenkään kovin törkeästi maksanut. Uutta sellaista ei siis kannata ostaa, vaan nimenomaan täytättää esim. perus cittarissa se vanha säiliö :) Jos paljon juo hiilihappovettä niin kyllä tuo pidemmällä tähtäimellä halveksi tulee, mikäli kone vaan pysyy ehjänä!

Puoli kiloa rahkaa, sekaan mysliä, uuniomena-jogurttia ja valion mehukeittoa. Suoriuduin tuosta.

Maha tosin tuumailee siitä että "hei, nyt vittu oikeasti"?!

Mää oon jotenkin onnistunut vieroittamaan itteni vaaleasta suklaasta. Tai siis joo, onhan se ihan hyvää, mutta oikeasti herkkua on tosi tumma minttusuklaa :)

Ykköspahe on kyllä kartanon perunalastut ja dippi. Ai että tekisi mieli! Ostan varmana sunnuntaina!

Back
Ylös Bottom