Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lihakset ei vissiin lämmitä kuten rasvakerros?! Joo, toppapukua vaan ylle ja karvalakki päähän.

No ei.

Haha naurattaa toi videon laulajan bodyguard, pikkusen on jäätävän kokoinen tossa kohtaa kun menevät raflaan sisälle..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! Hullu keli -27. Vielä en taida pinkasta viikko-ostoksille ku shoppi on parin kilsan päässä. Toivottavasti lauhtuis ees vähän..

On muuten takareiskat vieläkin jumissa, maanantaina reenattu :puntti: Hullu mikä hullu.

Huomenta! Lämmintä on 21 astetta tjsp. Kyllä täällä Lapissa passaapi. :hyvä:

[video=youtube_share;CDmWJbN8bDo]http://youtu.be/CDmWJbN8bDo[/video]

Pyöriikö siellä edes noin aikasin leffoja? Mä en ole tiennytkään :wtf:

Kaipa sitä pitäis tänään mennä salille. Laiskottaa vaan niin perkeleesti :(

Kuulemma. Käsky kävi että pitäis kympi pintaan olla hoodeilla. En ees tiedä mitä leffaa oon menossa kattomaan :D

Ollappa täälläkin noin lämmin! Ihan annelista tämä saatanan talvi! Vittu kassit jäässä sulkeisissa asetta pyörittelemässä ja saatana marssimassa -30 pakkasissa! Voi juku miten paskaa voi pakkanen ja talvi ollakaan! Kesä, alahan jo pikkuhiljaa pitämään kiirettä!

Sulla sentään jäätyy vaan kassit. :D Mulla jääty morttikaudella jatkuvasti sormet, varpaat ja korvat. On se perkele, kun niitä karvalakin läppiä ei saa pistää alas edes tulipalopakkasilla...

Ostin äsken muutaman oluen eikä vieläkään kysytty papereita :(

Kyllä tuntuu hienolta, pitkästä aikaa löytyi hyvä bändi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sulla sentään jäätyy vaan kassit. :D Mulla jääty morttikaudella jatkuvasti sormet, varpaat ja korvat. On se perkele, kun niitä karvalakin läppiä ei saa pistää alas edes tulipalopakkasilla...

Kyllä mie mieluummin sormet ja korvat jäädytän, ei niillä kuitenkaa mitään tee. Kovasti kyllä ihmetyttää, että miten ne kassit just pääsee jäätymään.

Mitä tänään syötäisiin?

Perhana ku täällä ei näytetä djangoo!

Koska en halua lähteä säälittävänä yksin elokuviin, en mennyt Djangon luokse, vaan Django tuli minun luokseni. :rolleyes:

Aivan helevetin kaunis! The call of adventure! :dance:

Back
Ylös Bottom