Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis se missä ne menee sinne muka turistivierailulle ja sitten auto hajoaa? Ehkä paskin leffa mitä oon ikinä nähnyt, en suosittele kenellekään. Kaikki palloili koko ajan siellä missä ei olis pitänyt ja kääaikki olisi pysyneet hengissä jos olisivat pysyneet siellä saatanan autossa.

Pitäiskö sitä vipit hankkia, kun täällä tulee hilluttua nykyään melko paljon ja non-vippinä jää kaikki parhaat ketjut ja keskustelut näkemättä.. Jos ottais ensin 6kk ja tsekkais millasta se on olla oikeen V.I.P jäsen, ja sit jatkais jos tuntuu hyvältä ?

Musta se oli hyvä leffa ja se autohan kaadettiin ja hajotettiin niin eihän ne olisi pysyneet hengissä. Ainoa tyhmä kohta oli se kun Igor välttämättä halusi lähteä sieltä yksin pimeään metsään..

Siis se missä ne menee sinne muka turistivierailulle ja sitten auto hajoaa? Ehkä paskin leffa mitä oon ikinä nähnyt, en suosittele kenellekään. Kaikki palloili koko ajan siellä missä ei olis pitänyt ja kääaikki olisi pysyneet hengissä jos olisivat pysyneet siellä saatanan autossa.
Sää et oo kovin paskoja leffoja sitten kahtonu. :D Etkä tainnu tuotakaan kahtoa, koska autohan hajotettiiin, kuten mde tuossa jo mainitsikin.

Mä oon bulkannu kohta 10kg viikossa. Heittämällä menee ylös jos on kovassa kunnossa ollu. Pamahtaa nesteet ja kaikki kroppaan.

Knight & day leffaa oon kattonu, yllättävän hyvä Cruisen rainariksi.

Tekisi mieli lähteä käymään laivalla.

Hmmm...

+ voisin säkällä saada helvetin pitkästä aikaa pildeä, siis tosi säkällä.
+ olisi kivaa vaihtelua tähän tylsyyteen.
- kaikki rahat menisi.
- kumminkin vituttais koko reissu.

Hmmm...

Back
Ylös Bottom