Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ssshhhhh!!! :d

:d

00220m.webp

Miksi sulla on univaikeuksia? Oli viimeviikollaki!

Varmaan ihan oikeassa käsityksessä, kämppis on nimittäin parin päivän pakkaslenkkeilyn jälkeen flunssassa :D

Mulle joku lähetteli artikkeleja viime talven pakkasissa, että se kylmyys on tosi kova rasite elimistölle ja hengitykselle kun juoksen pakkasessa. Ja kyllähän se on aika rankkaa. Mut en ole kyllä saanut mitään seuraamuksia. Oon melkein normaali:P

Mihin tollasia ees tarvitsee, kun eikös telkkarissa mainostettavilla Maskaroilla ja vastaavilla saa samanmoiset. Ja vieläpä yhdellä vedolla!

Tää oli kyllä ihan loistava:D Mulla on just tota False lash effect -mascaraa, mutta kyllä siitä näkee silti että on omat töpöttimet, eikä edes onnistu yhdellä vedolla:D
Arvatkaa montako miestä tarvitaan poistamaan melkein lopussa olevasta mineraalipuuterista sellainen 'sihtiosa'? No kolme! Rivikoodari ei tähän pysty, tarvitaan arkkitehti ja Sveitsin armeijan veitsi.

^^Höhö, kuuluuko perusjampan osata purkaa ja kasata puuterirasia? Voin tunnustaa että en oo ikinä edes pitäny kädes sellasta kaspitusta eli hyvin vieras olis ainaki mulle.

^Ainaki toi sun avattaren kalju aurinko näyttäis pitävän silmiä kiinni.

Joskus vaan vaikeat asiat kasaantuvat päällekkäin.

Aina ne kasaantuu.

^^Höhö, kuuluuko perusjampan osata purkaa ja kasata puuterirasia? Voin tunnustaa että en oo ikinä edes pitäny kädes sellasta kaspitusta eli hyvin vieras olis ainaki mulle.

Kyllä perusinsinöörin kuuluu osata purkaa esine kuin esine.

Kuvastakoon sitä, että elämä on menny vähän mullinmallin.

Mutta viikonloppu! :)

Oot rakastunut:haart:?

Ah, vapaapäivä :) Otan tästä viikonlopusta kyllä kaiken irti, ku sain nii paskoja uutisia eilen postitse (lääkäriltä). Kävin jo hierojalla ja se vähä teippas mun olkapäätäki samalla. Lounaaksi tein broilerin rintafileen salaattipedillä ja leipäjuustolla...mmmmh :) Nyt pitäski siivoilla ja salillaki vois tänään taas käydä ku eilen oli lepiä.

Mä oon kyllä niin saita, että en pystyisi laittamaan rahaa ripsien tai hiusten tai muiden karvojen pidennykseen.
Tämä. Ja vaikka olisikin rahaa niin keksisin kyllä jotain muuta käyttöä sille summalle. Ja sekin että mulla on ihan ok ripset muutenkin ja noissa menisi se raha hukkaankin. Ekat treenit ja ripset olisivat mennyttä. Sepä vasta kettua ketuttaisi.

Kohta -30 asteen pakkaseen tarpomaan! Katsotaan hyytyykö opas vai asiakkaat ensin...

Mie oon rakastunu, on tää ihanaa. En malttais pitää näppejäni erossa tosta uudesta rakkaasta, enkä voi käsittää, kuinka herkkä se on kosketukselleni. Voin tuntea sen värähtelyn lantiotani vasten, kun koskettelen sitä aistikkaasti sormillani. Se ääntelee kauniisti - herkkyyttä uhkuen - mutta muuttuen otteiden ronskistuessa voimakasääniseksi, huutaen jokaisen vedon seurauksena niin rajusti, että naapurit kuulevat sen seinien läpi.

Mie oon rakastunu, on tää ihanaa. En malttais pitää näppejäni erossa tosta uudesta rakkaasta, enkä voi käsittää, kuinka herkkä se on kosketukselleni. Voin tuntea sen värähtelyn lantiotani vasten, kun koskettelen sitä aistikkaasti sormillani. Se ääntelee kauniisti - herkkyyttä uhkuen - mutta muuttuen otteiden ronskistuessa voimakasääniseksi, huutaen jokaisen vedon seurauksena niin rajusti, että naapurit kuulevat sen seinien läpi.

Miele?

Back
Ylös Bottom