Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko tuo domssi joku uus trendisana? Toissaviikollakohan sen täältä ekaa kertaa luin ja piti googlettaa mitä se tarkotaa, ja ny sitä viljelee täälä "kaikki".

Trendi sanoja on aika paljon nykyään, kohta täällä ei kukaan ymmärrä toisiaan. :lol2:
Piru, pitää juoda teetä kun kahvi loppu. :(

VOI JUMALAUTA MITÄ PASKAA!! Puoli vuotta sitten tehty lääkärireissu ei ilmeisesti tuottanu tulosta, koska lähetettä (koskien näitä minun käpäliä) magneettikuvauksiin ei ollu ikinä tehtykkään, vaikka lääkärin kanssa niin sovittiin. Oha se ny mahtava kuulla melkein puoli vuotta myöhemmin, että lääkärit mokailee pahemmin yksityisellä sektorilla kuin yleisellä. Koita nyt sitten tapella tämän kanssa siitä, että kuka korvaa menetetyn ajan kun kivut näissä ranteissa alkaa olla aika ajoin sietämättömissä rajoissa. PERKELE, sanon minä. Ei oo kahta puhettakaan siitä, että itkiä vai nauraa tämän asian kanssa. Päivä aivan piloilla.

e. Että huomenta vaan kaikille! :piis:

Kahvia <3

Voisin tänään jopa raahata ahterini salille, mulla on ollu kauhee vätys viikko meneillään ja sit kello 14.00 ekalle ajotunnille.

Kahvia <3

Voisin tänään jopa raahata ahterini salille, mulla on ollu kauhee vätys viikko meneillään ja sit kello 14.00 ekalle ajotunnille.

Ajaminen on hauskaa, jos on hyvä opettaja. Aluksi siinä kaikki on kai paskajäykkänä, mutta parin kerran jälkeen se alkaa jo mennä. Älä aja kenenkään päälle :D

Penkkarikarkit tuli!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
VOI JUMALAUTA MITÄ PASKAA!! Puoli vuotta sitten tehty lääkärireissu ei ilmeisesti tuottanu tulosta, koska lähetettä (koskien näitä minun käpäliä) magneettikuvauksiin ei ollu ikinä tehtykkään, vaikka lääkärin kanssa niin sovittiin. Oha se ny mahtava kuulla melkein puoli vuotta myöhemmin, että lääkärit mokailee pahemmin yksityisellä sektorilla kuin yleisellä. Koita nyt sitten tapella tämän kanssa siitä, että kuka korvaa menetetyn ajan kun kivut näissä ranteissa alkaa olla aika ajoin sietämättömissä rajoissa. PERKELE, sanon minä. Ei oo kahta puhettakaan siitä, että itkiä vai nauraa tämän asian kanssa. Päivä aivan piloilla.

e. Että huomenta vaan kaikille! :piis:

Häh? Nyt soitat sinne ja pyydät puhelinaikaa siltä lääkäriltä kellä kävit ja että laittaa sen lähetteen mistä oli puhe.

Huijjauspäivä? Sillonko yritetään syödä roskaa niin ettei keho sitä huomaa?

Huijjauspäivä? Sillonko yritetään syödä roskaa niin ettei keho sitä huomaa?

Ite oon syöny pimeessä ni se ei kerry olleskaa. Ja sit jos on ollu jottai oikeen kauheeta paskaa joka ravitoarvot on lähellä tuopillista voi sulaa, niin laitan siihen pari lusikallista raejuustoa. Ja taas ollaan fit ja nes :)

Ja mitähän vittua? Makoilin äsken sängyllä niin joku kävi avaamassa oven ja sulki sen heti.. Lähin ehtimään, mutta ketään ei näkyny.. Mielenkiintosta.

Ei näy ketään missää vielä.. Hmm..

[e] ajotunnit oli aivan perseestä.

Jaahas, taas oli semmonen duunipäivä että lähen kohta lompsimaan. Toi palkka-asia rupes korpeemaan jo aamusta ni vaikutti työintoon. Kattelin taas duunipaikkoja. Vois vaan heittäytyä ja tehä kaikenmaailman keikkoja hetken aikaa, duunia kyllä löytyy.. Hetken luulin, että duunimotivaatio ois palannu mut eih.

Back
Ylös Bottom