Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa. Sanokaas jotakin hyviä kauhuelokuvia. (ei mieluiten mitään missä juostaan rääkyviä zombeja karkuun ja maailmanloppu tulee jokatapauksessa)

Joo, kait tuon voi laittaa lataukseen. (köhköh) Vaikka on monta kertaa tullut katottua.

Lisää ehdotuksia otetaan vastaan.

Niin huonosti kattelen kauhuleffoja kun näen aina painajaisia kaikemmoisista.. Joo, olen nysvä.

- - - Updated - - -

Frankenweenie ( :D ), Abraham Lincoln, Sinister, sitten se ruostalainen mikä se oli, Hypnotisören tms. Hmm. Hmm.

Mä en oo nähny mitään muita painajaisia kauhuelokuvista ku zombiunia.... Esimerkki 3 viikon takaa:

1. vain minä ja perhe jäljellä (ja pari hassua pientä asetta, taisi olla ak-47 kiikarilla ja 50 kaliberinen barrett :lol2: näitähän löytyy oikeasti jokaiselta kaapinpohjalta+ kasa pistooleita)
2. zombit juoksevat niin nopeasti kuin pystyvät, huutavat ja riehuvat, aivan hulluja
3. kokoajan päässä sellainen tunne että ei selviä ja maailma loppuu ihan juuri
4. juokseminen tuntuu jaloissa pahemmalta kuin 5 tunnin jalkatreenin jälkeen juokseminen...
5. kudit loppu, voiii paska
6. linnottaudutaan johonkin asuntoon
7. zombit tulevat seinänläpi ja huutavat
8. taas mennään.....

nää zombiunet on mulla aina täynnä sellaisia tilanteita että juuri ja juuri selviää niistä :D Ennen aina heräsin hikoillen ja sydän pumppasi, nykyään melkein naurattaa kun herää näistä, tulee näitä niin usein nähtyä.

Zombiunia mäkin näen usein. Tosin en enää kovin usein kato kauhuleffoja, koska tuun niistä niin levottomaksi ja ne vaikuttaa uniin ihan älyttömästi vrt joku normaali toimintapläjäys tai scifileffa.

Jonkun leffan vois katella yhtäkkiä tässä kyllä... Oliko trnaja tuossa listassa mitään uutta muuten?

Back
Ylös Bottom