Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yahoo, selekä tuhottu! Huomista odotellessa...Tänään kävely ollu helkutin vaikeeta ku eilen väänsin ne takareidet, tuntuu et kävelis jotenki nurinkurin. Perjantaina palautellaan balanssi ja tehään etureidet. Olo on niinku olis taas ihan messissä vaikka sarjapainot on helkutin pienet ja hapottaa pienistäkin sarjoista :puntti:

Ensimmäinen kerta minullakin kun mitään tällaista tapahtuu. En edes tietääkseni ole allerginen tai yliherkkä millekkään aineelle, mutta nähtävästi olen. Eniten tässä rassaa se, että turvotus ja punoitus kestää kuulemma muutaman päivän. Lääkärin mukaan kehon sisäinen allergiareaktio esimerkiksi ruoasta kuulemma haihtuisi parissa tunnissa lääkkeillä, mutta koska tämä on iholla, ei allergialääkityksestä ole apua. Elikkä huominen mennään sitten julkisesti punaisen kinkin näköisenä, hienoa. Kaiken lisäksi lärvi on niin saatanan kipeä ja kirvelevä, että pelkkä paikallaan olo ja rasvailu sattuu. Enpä siis taida uskaltaa lähteä salille hikoilemaan :(

Tollaset itseaiheutetut asiat on kyllä ärsyttävimpiä asioita, jotka salille menon estää. Vaikka juuri tuo, että itse rasvaa ja sitten sen takia joutuukin olemaan poissa. Tai joku, että juo maitoa joka on pari päivää vanhaa ja sitten onkin jossain vatsataudissa eikä viitsi mennä nostamaan rautaa.

Tollaset itseaiheutetut asiat on kyllä ärsyttävimpiä asioita, jotka salille menon estää. Vaikka juuri tuo, että itse rasvaa ja sitten sen takia joutuukin olemaan poissa. Tai joku, että juo maitoa joka on pari päivää vanhaa ja sitten onkin jossain vatsataudissa eikä viitsi mennä nostamaan rautaa.

Niinpä niin, olen useaan otteeseen tänään kironnut asiaa. Jonkinlainen virustartunta ei ärsyttäisi läheskään yhtä paljon, mutta tällainen itseaiheutettu katastrofi pistää kyllä nakertamaan :D Varsinkin kun kasvorasvan käyttöön oli kosmeettiset syyt, ei ollut edes mitään "oikeaa" syytä tai ongelmaa miksi sitä olisin käyttänyt.

Onko mitään perusteluja? Omaan silmään tuo näyttää Ducatilta, tosin mä nyt näen muutenkin vähän mitä sattuu.

Paha tuosta on mennä varmaksi sanomaan, jos ois gixeri niin swingi ainakin vaihdettu. Peräpäästä päättelin.
Pyörässä nelosmotti, ainoastaan putket tulevat tuplana ulos. :rolleyes:

Yahoo, selekä tuhottu! Huomista odotellessa...Tänään kävely ollu helkutin vaikeeta ku eilen väänsin ne takareidet, tuntuu et kävelis jotenki nurinkurin. Perjantaina palautellaan balanssi ja tehään etureidet. Olo on niinku olis taas ihan messissä vaikka sarjapainot on helkutin pienet ja hapottaa pienistäkin sarjoista :puntti:

Mullon sulle kyssäri: Koska se treenipäivyrin pito alakaa? Sähän voit laittaa sinne vaan ihan muutakin mietteitä, niinku muistaakseni joskus tuumasit. Voi olla että joku oppis ymmärtämään patleettiakin ;)

Mä en jaksa kirjottaa: haukat 3x15x2kg... Miksei mua ymmärtäis, mä oon ihan looginen, te muuthan ootte sekavia.

Vitsi nuo ajaa tuola dakar rallis hulluja pätkiä mopolla. Tänäänki 600km neljään ja puoleen tuntiin. Kyllä pitää olla äijä kunnos!

Vitsi nuo ajaa tuola dakar rallis hulluja pätkiä mopolla. Tänäänki 600km neljään ja puoleen tuntiin. Kyllä pitää olla äijä kunnos!

Niinpä. Ephe on käyny muutaman kerran ajamassa tuon rallin. Avokypärä päässä.

Meleko haaska. 1:10 alakaa "teh action". Suosittelen kattomaan loppuun asti. :lol2:
[video=youtube_share;S_VwwEySJts]http://youtu.be/S_VwwEySJts[/video]

Tuo mulle lämpöö.

Sormet kalikkana... :jahas:

Älä toivo tuollasta. Mulla on ollu jo puolitoista viikkoa. Voin kyllä luovuttaa tän sulle jos haluut.

Ei liian hottia! :D Sellaista sopivaa ja kivaa, nautinnollista lämpöö. :)

Back
Ylös Bottom