Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samaa mieltä ylläolevien kanssa, aina ne "pikkuostokset" kasvaa sinne parinkympin hujakoille. :D Siksi pitäisikin pitäytyä menemästä kauppaan ennen ku oikiasti tarttee... :rolleyes:

3-5 kertaa viikossa. Oon niin huono seuraamaan päiväyksiä että en yleensä osta hirveetä kuormaa kerralla.

Olen huomannut vähän samaa efektiä. Pakko noilla kaupoilla on olla joku 20€ minimiostosraja, kun joka helkkarin "nopea ostosreissu" on maksanut aina yli 20€.

Todellakin.

Samaa mieltä ylläolevien kanssa, aina ne "pikkuostokset" kasvaa sinne parinkympin hujakoille. :D Siksi pitäisikin pitäytyä menemästä kauppaan ennen ku oikiasti tarttee... :rolleyes:

No mutta jos oikeasti tarttee sen maidon. Ja sitten vaan kaupassa keksii, että hei mullahan on deodorantti ja hammatahnakin kohta lopussa. Ja niin voishan sitä ostaa pari hedelmääkin, ni ei tarvi huomenna tulla. Ja sitten vielä saattaa heräteostoksena ostaa jäätelöä varastoon, niin johan sitä on kauppakassi taas täynnä :D

Paksu tietää.

Paksulla on hieno avatar, mutta tietääkö paksu tämän?

10_A.webp

^victoria´s secret

Ja kaupas tulee käytyä sen 2-4 krt viikossa. Aina jotain puuttuu. Usein se olen minä joka kaupassa käy.

No mutta jos oikeasti tarttee sen maidon. Ja sitten vaan kaupassa keksii, että hei mullahan on deodorantti ja hammatahnakin kohta lopussa. Ja niin voishan sitä ostaa pari hedelmääkin, ni ei tarvi huomenna tulla. Ja sitten vielä saattaa heräteostoksena ostaa jäätelöä varastoon, niin johan sitä on kauppakassi taas täynnä :D

Viimeks tänään kävi näin. Piti ostaa maitoa ja jauhelihaa, ja yhtäkkiä oliki neljänkympin ostokset kopassa. :wtf: Mukana heräteostoksena helkkarin kallista Beniä&Jerryä...

Järkytyimme tänään töissä: Mitä tapahtui tv-lupatarkastajille yle-veron myötä?! Onko tuolla nyt työttömänä tuhansia tarkastajia?! Kysymmepä vaan!
Onko ne nyt masentuneina himassa, miksei tätä ole uutisoitu?

Järkytyimme tänään töissä: Mitä tapahtui tv-lupatarkastajille yle-veron myötä?! Onko tuolla nyt työttömänä tuhansia tarkastajia?! Kysymmepä vaan!
Onko ne nyt masentuneina himassa, miksei tätä ole uutisoitu?

Joo ei tiedä yhtään. Just ne mainitsi Tarja Halosen saaman lahjakatin taas uutisissa, hitto sillä tiedolla ei kyllä kukaa tee mitään..

Liekö katilla vielä nimeä, mä ehdottaisin perestroika

Ahaa, tarkastajat ovat tehneet duuniaan usein sivuduunina ja ovat vanhoja poliiseja tms...

Meillä oli sopiva ryysis, puolet vanhalta salilta niin tunsi olonsa lähes kotoisaksi =)

Miksei täää flunssa vois olla jo ohi?!?! Kauheasti ois energiaa pään sisällä tuhlattavaksi. Kroppa ei vaan vielä ole ihan mukana hommassa.

Ei ookkaa. :höh: Puolitoista kiloa jo tippunu paino, ku ei oo tehny mitää :(

Ei ole turhan kiire minullakaan. Istuin juuri reilu tunnin lattialla täysin samassa kohdassa ja leikin koiran kanssa, nyt voisi harjoittaa jotain vähän kehittävämpää.

Back
Ylös Bottom