Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sairastaminen on perseestä. :(
On. Mää oon pärskiny koko päivän ja hytissy peiton alla yskien. Toista viikkoa flunssaa jo mennään. :jahas:
Yritän tappaa sitä C-vitamiinilla, mutta verigreipin kuoriminen on vähän kuin eläimen teurastamista.
Hirveä työ ja kauhia sotku.

No buugi.

Entäs tämä?

nohomo.webp

Tulipahan käytyä katsomassa Viisi Legendaa originaaliversiona. Oli aika kiva :) Nyt jos pistäis ens viikon tuntisuunnitelmat pakettiin ja painuis salille. Illalla saapi herkutella uuniomenapiirakalla ja vaniljajäätelöllä.

On. Mää oon pärskiny koko päivän ja hytissy peiton alla yskien. Toista viikkoa flunssaa jo mennään. :jahas:
Yritän tappaa sitä C-vitamiinilla, mutta verigreipin kuoriminen on vähän kuin eläimen teurastamista.
Hirveä työ ja kauhia sotku.

Mun flunssa luovutti kun vedin D- ja B-vitamiineja ja treenasin kuin pöljä. Hyvin meni ohi. Ja verigreippiä ei kuulu kuoria, se halkaistaan ja syödään lusikalla niin, että kirpeät mehut lentää joka omaan tai toverin silmään ;)

^^jurohemmo ja vin diesel, toi leffakin on kyllä melko komea!

Hitto että kuulin hauskan jutun radiosta, pakko jakaa tämä: joku mies oli ollut hieman huonossa hapessa tulossa ravintolasta ja vaimo haki sen kotiin. Mies oli sen verran soosissa ettei tajunnut ollenkaan kenen kyydissä oli tai mihin menossa, ja oli örissyt koko matkan takapenkiltä että ei voida sitten hommailla mitään, olen varattu, voin mennä sohvalle nukkumaan ettei vaan tapahdu mitään, joo mulla on nainen kotona, täytyy olla kiltisti. Vaimolla oli ollut hyvinkin hauska ajomatka:D Mies oli itse tajunnut jutun vasta aamulla, kun oli kysynyt vaimoltaan että olenko mä kulta tehnyt jonkun mokan kun olit heittänyt mut sohvalle nukkumaan:lol2::lol2:

Hitto huomasin että mun tuulilasissa on varmaan 7 reikää! Ja taas napsahti jonkun nasta siihen. Ihan hyvä etten vaihtanut tuulilasia siitä ekasta halkeamasta syksyllä. (Auto on vuoden vanha..)

Mun flunssa luovutti kun vedin D- ja B-vitamiineja ja treenasin kuin pöljä. Hyvin meni ohi. Ja verigreippiä ei kuulu kuoria, se halkaistaan ja syödään lusikalla niin, että kirpeät mehut lentää joka omaan tai toverin silmään ;)
D-vitamiinia oon vetäny kans. B:täki vois kokeilla...

Mun taskulaskin on vaivoin selvinnyt opiskeluaikaisesta greippionnettomuudesta, joka jumitti muutaman napin vuosikausiksi, joten ihan suosiolla pistin greipin palasiksi ja söin ne kupista haarukalla. :D

Varasin vaimolle jonku olevinaan hiusstylistin leikkauksen ja meikkauksen maskeeraajalta pienen koulutuksen kera, helmikuun 15. Lisäksi vien sen syömään, leffaan ja vähän viihteelle, jos uskallan. Toivottavasti eivät kaunista liikaa.

Se neljästoista on ystävänpäivä tiedän, 15. on vaimonpäivä ja ne loput 363 päivää on miehenpäiviä. Näin se menee.

EDIT: en mä muuten mutta se on jo pari vuotta tuosta puhunu eikä ole mitään tapahtunu. Ei muute ollu halpaa, 300 juuroa.

Back
Ylös Bottom