Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä Channingin tanssaamista olisi mieluusti kattonu enemmänkin. Alun yhteistanssikohtauksessa se ainakin tanssi vissiin itse. En sitte tiiä kuinka paljon tanssista oli jonku stunttitanssijan käsialaa. Haluaisin uskoa, että koko homma oli ihan ite Channingia. Taidan olla rakastunut... :haart:

Mikäs siinä ny niin ihanaa on? Sehä on yhtä hoikka poika ku vaikkapa minä. Eihän pakkiksen naiset ny semmosesta voi tycätä!

On se kanssa kun nykynaiset oppivat nuo taidot vasta yli 20 vuotiuden jälkeen. Ennen vanhaan ne opetettiin ennen kuin tytöt ehtivät oppia lukemaan.

Ja nykyään tilanne on se, ettei voi olla varma osaavatko kaikki daamit edes lukea ja kirjoittaa.

ja Daiina imuroi ja Xairax pyykkää. Siinäpä pe illan työnjako.

Mua ei kannata päästääkkään pyykille, nimim. pesi äsken tunnin pesuohjelman ilman vesihanojen avaamista... :face: Uusintayritystä! Ei menny ihan nappiin taas. :lol2: Ruuanlaittajana väittäisin olevani vähintäänkin hyvä/kiitettävä jos ei satunnaisia kömmähdyksiä palohälyttimien kanssa lasketa. :rolleyes:

Paskan vitut. Mee vaikka huutorunkkaamaan autos nahkapenkeille niin saat jotain sisältöä elämääsi.

Taas on jollain tamppooni poikittain.. Ai sanoinks mää tuon ääneen? Ups.. :D

Mopos on tekonahkapenkki. Siinä on kiva nahkapöksyillä istuskella :haart:

Mikäs siinä ny niin ihanaa on? Sehä on yhtä hoikka poika ku vaikkapa minä. Eihän pakkiksen naiset ny semmosesta voi tycätä!
Hyvin tanssiva mies on hot! :rolleyes: Ehkä Channingin hottius kuitenkin johtuu vaan siitä, että se on vähän eqqun näköinen. :D

Aijjaa. No ihmekkös ne vanhat naiset kävi muhun niin kuumana tanssikurssilla! Tuntu inhottavalta ku ne lääppi :yrjö:

Taas on jollain tamppooni poikittain.. Ai sanoinks mää tuon ääneen? Ups.. :D

Ei oo. Joidenkin jutut vaan käy joskus kyllästyttään. Ei ollu kaukana pari kk sitten että oisin todennu Daiinalle että päätä ny saatana meetkö nukkuun vai et, ei tartte aina tulla kihittelemään tänne asiasta. Siikkerin mukahauskat sovinistiläpät on vähän jo väsyneitä ja mielelläni olisin niiden ulkopuolella. Ephelle ärisisin ikuisesta juopottelusta, mutta jostain syystä se on hauska veikko. Joskus jutut ärsyttää ja joskus ei jaksa. Joku menkkoihin vetoaminen on ihan paskaa. Ei meikäläisen paskalla luonteella enää lisätekosyitä tarvita.

Mua ei kannata päästääkkään pyykille, nimim. pesi äsken tunnin pesuohjelman ilman vesihanojen avaamista... :face: Uusintayritystä! Ei menny ihan nappiin taas. :lol2: Ruuanlaittajana väittäisin olevani vähintäänkin hyvä/kiitettävä jos ei satunnaisia kömmähdyksiä palohälyttimien kanssa lasketa. :rolleyes:

Vaihdetaa: Mee sä keittiöö ni mä hoidan ne pyykit :D

( makaroonilaatikosta tuli kyllä erittäin hyvää, mutta noita ihan perusruokia mä vaan oon tottunu tekee ja miehet vaatis kuiteski jotai erikoista :D )

Ei oo. Joidenkin jutut vaan käy joskus kyllästyttään. Ei ollu kaukana pari kk sitten että oisin todennu Daiinalle että päätä ny saatana meetkö nukkuun vai et, ei tartte aina tulla kihittelemään tänne asiasta. Siikkerin mukahauskat sovinistiläpät on vähän jo väsyneitä ja mielelläni olisin niiden ulkopuolella. Ephelle ärisisin ikuisesta juopottelusta, mutta jostain syystä se on hauska veikko. Joskus jutut ärsyttää ja joskus ei jaksa. Joku menkkoihin vetoaminen on ihan paskaa. Ei meikäläisen paskalla luonteella enää lisätekosyi tarvita.

Vittuilu on välittämistä, oikeesti me vaan välitetään sinusta paljon.

Vaihdetaa: Mee sä keittiöö ni mä hoidan ne pyykit :D

Lähetän sinulle parit alushousut, jotka kaipaavat pesua, ok.

Sanoisin että maksalaatikkoa, saarioisten. Mutten uskalla ettei kaira hermostu mun maksisjuttuihin.

No aijaa. Naisilla ihan ihme mielikuvia. Minulle riittää kun osaa tuoda minun lempijuomaa, alkoholia, ja tehdä minun suosikkiruokaa, eli lihaa.

Kuolen nuorena, mutta ainakin tyytyväisenä.

Back
Ylös Bottom