Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minkä takia aina kun haen kahvia jonkun on pakko ruveta vääntään jotain small talkia. Siis jos en ole ikinä edes puhunut sille ihmiselle joka sattuu hakeen kahvia myöskin niin en tarvitse mitään "kaffeeta" lausahduksia..

^Miehet? Ne haluis panna sua ja yrittävät näin tehdä alotteen. Ilmeisesti ei toimi.

^Miehet? Ne haluis panna sua ja yrittävät näin tehdä alotteen. Ilmeisesti ei toimi.

No minkäs sille voi kun olen niin epäsosiaalinen erakko etten halua puhua kenellekään.

Haen kahvia ja jos joku tulee sanomaan "kahvia kahvia" tai kaffeeta tai muuta vastaavaa niin lähen kotio..

No ehkä ne oppii kohta että tolle hyyppiölle ei kannata yrittää jutella, ei se vastaa. Koita olla vähemman viehättävän näkönen, seki vois olla ratkaisu.

No ehkä ne oppii kohta että tolle hyyppiölle ei kannata yrittää jutella, ei se vastaa. Koita olla vähemman viehättävän näkönen, seki vois olla ratkaisu.

Kyllä mä vastaan yleensä että joo-o. Mitä mun sitten pitäis sanoo? :D Toi on ihan totta että pitäis olla vähän enemmän nuupahtaneen näkösenä täällä.

Ostetaan (fyysisesti) terve pää.
Myös vaihto flunssaiseen mahdollinen. Väliraha sovittavissa.

Ajasta 11.45 lähtien kun katselee niin näkee itsensä aamuyön pikkutunneilla kotiin saapuessaan. :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimene reeni tälle viikolle. Johan tuo alko tuntumaan ku viitenä päivänä peräkkäin salilla. Nyt lepoa ja nauttimaan viimesestä viikonlopusta siviilissä! :kippis1:

Mun kurkus on vaa joku kuppa, ei sen vakavampaa.

Back
Ylös Bottom