Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hehee inttiin lähtö edessä? Eipä sitä kyllä kannata stressata, lepposa vuosi edessä :D

Vuosi?!!? En minä sinne tosiaankaan vuodeks jää :D Syksyllä pitää lähtee opiskelemaan viimestään. Eniten vituttaa se pari ekaa viikkoo kestävä epätietosuus ja jumalaton häsellys mitä siellä ilmeisesti on luvassa. Sinänsä helpotus, että voi alkaa nyt sitte laskemaan jälellä olevia aamuja siviili tj:n sijaan :D

eikä masentais vaan kun muilla menee hyvin :D

Miksi sulla ei mene hyvin?

Eniten vituttaa se pari ekaa viikkoo kestävä epätietosuus ja jumalaton häsellys mitä siellä ilmeisesti on luvassa. Sinänsä helpotus, että voi alkaa nyt sitte laskemaan jälellä olevia aamuja siviili tj:n sijaan :D

Se alkuhan on lepposta ku ollaan kassulla ja ampumaradalla päivätpitkät. Loppuaika syö miestä ku asutaan koko aika mettäs. Eli nautiskele vaan siitä alusta, kärsi vasta myöhemmin.

Vuosi?!!? En minä sinne tosiaankaan vuodeks jää :D Syksyllä pitää lähtee opiskelemaan viimestään. Eniten vituttaa se pari ekaa viikkoo kestävä epätietosuus ja jumalaton häsellys mitä siellä ilmeisesti on luvassa. Sinänsä helpotus, että voi alkaa nyt sitte laskemaan jälellä olevia aamuja siviili tj:n sijaan :D

Helpoiten menee ku ei stressaa yhtään. Ja turha niitä aamuja on alusta asti laskeskella, mä olin perillä tj:stä ehkä vaan viimesen viikon :D

Se alkuhan on lepposta ku ollaan kassulla ja ampumaradalla päivätpitkät. Loppuaika syö miestä ku asutaan koko aika mettäs. Eli nautiskele vaan siitä alusta, kärsi vasta myöhemmin.

VAROITUS INTTIJUTTUJA TULOSSA:
Hitto mä olin joskus -20 pakkasessa varoajoneuvon kuskina alokkaiden ampumarata päivänä. Melko tarkkaan 6 vuotta sitten. Ei käyny sääliks ku sitä kylmää asetta joutuivat hypistelemään, eikä tietenkään siitä haskat eli NoCanDo:t kädessä mitään tuu. Ei, en saanut istua lämpimässä autossa koko aikaa, välillä joutu jakamaan ammuksia pojille kun makoilivat sielä maassa. Hyi hyi.

Pitäisköhä tää mennä tonne inttijuttuketjuu.. no ei voi mitää.

Täällä höpistään reeneistä ja juomisestakin, niin menee ne inttijututtii :D Eihän tuo -20 ois vielä mitään.. Serkku oli pari vuotta sitte vuosangassa, niin pakkasta oli -41 ja avokäsin piti ampua. Se sano, että pari päivää siinä meni, että sormet toimi taas normaalisti :D

Huamenta!

Fb täynnä tj0 päivityksiä, ja itsellä jäljellä siivili aamuja 3, kyllä vituttaa ja samalla hieman jänskättää, noh tänään kilistellään ja sunnuntaina viimeiset reenit :)

:haart:

challenger-1970-0.webp

Mun ja vaahtiksen :haart: virallinen :haart: offtopic aihe on ainaski pikkujoulut. Eikse je? :haart:

Mun ja vaahtiksen :haart: virallinen :haart: offtopic aihe on ainaski pikkujoulut. Eikse je? :haart:

No voi yök. Pikkujoulut on onneksi vuodeksi ohi:haart::haart::haart: Miksi noissa teidän kuvissa on myös noi autot? En oo ikinä tajunnu:D

Mun virallinen off topic -aihe on tänään että sattuu todella paljon kävellä ja istua, vaikka käytännössä en ole vielä edes reenannut, verrytellyt vaan. Ehkä hyvä että tänään on osteopaatti ja pakkolepo:D

Siksi ku miehiä kiinnostaa pelit ja vehkeet.

Huamenta!

Fb täynnä tj0 päivityksiä, ja itsellä jäljellä siivili aamuja 3, kyllä vituttaa ja samalla hieman jänskättää, noh tänään kilistellään ja sunnuntaina viimeiset reenit :)

Hittolainen kun itekin pääsis jo nyt inttiin, joudun jänskäämään vielä heinäkuulle asti.. Saisi tuonkin pskan suoritettua joskus :jahas:

Hittolainen kun itekin pääsis jo nyt inttiin, joudun jänskäämään vielä heinäkuulle asti.. Saisi tuonkin pskan suoritettua joskus :jahas:

Mä meinasin siirtää intin heinäkuulle, mutta onneksi ei tarvinnutkaan kun valmistuin koulunpenkiltä etuajassa :D

Back
Ylös Bottom