Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Khyl. Erakko IRL. Netissä voi ite määrätä, koska "juttele" ja koska ei. Haluaako olla ihmisiin yhteydessä vai ei ja kuinka kauan.

Toi on kyllä interwebin parhaita puolia. Oma rauha, mutta kuitenkin "seuraa" jos tuntuu siltä. Voi keskustella ilman että se häiritsee musiikin kuuntelua. Monesti ärsyttää suunnattomasti kun tulee hyvää biisi ja joku ei osaa pitää leipäläpeään kiinni. Mörgh

Kyllähän TV:stä tulee Jäljillä ja Rikos ratkaistu yms. tosielämän murhamysteeriä melkein päivittäin. Paljon mielenkiintoisempia kuin jotkut naurettavat CSI:t

Edit: siis noita tulee vielä klo 2:en jälkeen yöllä...

Toi on kyllä interwebin parhaita puolia. Oma rauha, mutta kuitenkin "seuraa" jos tuntuu siltä. Voi keskustella ilman että se häiritsee musiikin kuuntelua. Monesti ärsyttää suunnattomasti kun tulee hyvää biisi ja joku ei osaa pitää leipäläpeään kiinni. Mörgh
Näinpä juuri. Tosin yöaikaan seuraa on vähemmän ku päivällä, mutta voi lukea aikasempia viestejä ja kuluttaa siten aikaa. Keskustelupalstojaki löytyy sen verran paljon, ettei varmasti viestit lopu kesken kaiken. :D

Toi oheistoiminnan toteuttaminen on kans pelkkää plussaa, ei tarvitse pelätä olevansa epäkohtelias, jos kattelee telkkaria, kuuntelee musaa tai vaikka syö kesken juttelun. Eikä haittaa, vaikka ei ensimmäisellä kerralla ymmärtäis, aina voi lukea uudestaan ennen vastausta ilman, että vaikuttaa hidasjärkiseltä tai tyhmältä. :D

Oho, kellohan rupee olee aika runsaasti :D Minkähänlainen tästä mun unirytmistä vielä kehkeytyy.. Minkäs sille voi että synkkä ja kylmä musiikki kuulostaa parhaalta synkimpään ja kylmimpään vuorokauden aikaan.

Tuskin synkkä ja kylmä musiikki antaa parhauttaan keskellä päivää auringon pilkottaessa pilvien välistä, lintusten liverrellessä ja ihmisten hymyillessä. Tai mistä mä tiedän, ku kuuntelen aina vaan iloista ja kepeää musiikkia, joka saa mut hyvälle tuulelle. Tai no ainaki vähän paremmalle. Tai no vähemmän vittuuntuneelle.

Pari yötä vielä, niin se on lähdettävä oikeasti partioimaan katuja naamiaisasussa, koska internet alkaa olla luettu.
Mä en voi tän jälkeen enää koskaan ajatella Batmania ilman hihittelyä.
funny-comic-batman-superman.webp

Tuskin synkkä ja kylmä musiikki antaa parhauttaan keskellä päivää auringon pilkottaessa pilvien välistä, lintusten liverrellessä ja ihmisten hymyillessä.

Nimenomaan.

Yön erakon säveliä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tommonen kohkaaminen tekee levottomaksi, kun yö on rauhoittumisen aikaa. Type O Negativea sen olla pitää tähän aikaan.

Se on rauhoittumisen aikaa kun käy nukkumaan. Eli aamu/aamupäivä mun nykyisen rytmin mukaan. Örgh

No sitten.

edit. mä tarttisin joskus jonkun selostuksen siitä, mitä black metallissa pitäs kuunnella/kuulla. Varsinkin siinä räkäosastossa.

No sitten.

edit. mä tarttisin joskus jonkun selostuksen siitä, mitä black metallissa pitäs kuunnella/kuulla. Varsinkin siinä räkäosastossa.

Eikö tuossa muka ole mielestäsi kuultavaa?

E: Lisätäänpä toinenenkin.

mä tarttisin joskus jonkun selostuksen siitä, mitä black metallissa pitäs kuunnella/kuulla. Varsinkin siinä räkäosastossa.

Hornallakin on paljon todella kauniita melodiakulkuja ja tälläinen radikaali ilmaisu luo niitä omanlaisia tunteita ja fiiliksiä mitä ei saa mistään muusta musiikista. Ihan samallaillahan black metallissa on niitä riffejä ja melodioita kun missä tahansa muussa metallissa. En oikein ymmärrä yskää nyt?

Toiset ei oo vielä menny nukkumaankaan.... Mää jouduin herään keskellä yötä töihin. :jahas:
Heräsin kurkkukipuun ja pistin pastillin suuhun ja ajattelin keinua autuaana takaisin untenmaille, mutta herätys, perkele, pärähti päälle.

Back
Ylös Bottom