Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Monilla selkä kipeytyy todella helposti esim. huonoista sängyistä. Minä pystyn nukkumaan missä vain, eikä paikat kipeydy. Yksi ystävä taas vaatii tietyntyylisen makuualustan, että voi nukkua. Kerran hänen etelänloma meni pilalle useiden valvottujen öiden jälkeen, kun sänky oli niin huono nukkua, liian kova patja tjsp. Tämä siis viikon reissulla, kahden yön aikaan selkä oli tosi paskassa jamassa. Aika erikoista mielestäni.

Taas riekun täällä yömyöhään, vaikka nukkumaankin voisi mennä :jahas: Huomenna viimeisiä arkivapaita, viikonlopun jälkeen alkaakin sitten kunnon arki.

Jos olis mahdollista ni mie en tekis ikinä töitä. En yöllä enkä päivällä. Noh nyt ei töitä mietitä taas muutamaan päivään ;) Hyvvee viikonloppua vaan håmåt.

Minä tekisin töitä, muuten tulisi tylsyyskuolema. Ihanteellisin työaika olisi arkisin 11-15, veikkaan tosin että moista työtä ei ookkaan :D Ei ainakaan kohtuullisella palkalla. Sääli.

Minä tekisin töitä, muuten tulisi tylsyyskuolema. Ihanteellisin työaika olisi arkisin 11-15, veikkaan tosin että moista työtä ei ookkaan :D Ei ainakaan kohtuullisella palkalla. Sääli.

Pitää olla sisältöä elämässä ettei ole riippuvainen yhteiskunnan järjestämästä työkeskeisestä elämän rytmistä. Ei sillä että väheksyisin työnteon tärkeyttä, mutta itse en olisi tylsyyden partaalla ainakaan täällä Suomessa kun toimeen tulee ilman töitäkin..

Täällä on muitaki yöeläimiä liikkeellä. :)

Kyl.

Pitää olla sisältöä elämässä ettei ole riippuvainen yhteiskunnan järjestämästä työkeskeisestä elämän rytmistä. Ei sillä että väheksyisin työnteon tärkeyttä, mutta itse en olisi tylsyyden partaalla ainakaan täällä Suomessa kun toimeen tulee ilman töitäkin..

No selvähän se, mutta kyllä ku miettii niin varmaan kaverit olis kaikki töissä tai koulussa. Sehän meinais sitä että päivisin ei ois seuraa, elikkä nukkuisin tosi pitkään jonka johdosta valvoisin turhan myöhään. Tässä välissä olisin tietysti koneella tai salilla. Kokemusta on, välillä ihan perseestä ollu ku itte lomaillu koulusta tai töistä ja kaikki kaverit painaa niska limassa :D Muutaman päivän kestää, viikossa hyppii jo seinille :rolleyes: Eli kyllä mää jonkunlaista arkirytmiä tarvitsen, ihan jo mielenterveyden vuoksi!

Kyllähän jos sitä itsellään on jotain mieluista tekemistä päivisin ja kavereitakin näkis sitten illemmalla ja viikonloppuisin kuten normaalissa työarjessakin. Monet työthän on vielä sellaisia että olet sielä käytännössä yksin koko päivän niin eipä kait tuo niin eroaisi.. No ehkä mun on vaikea ottaa tähän kantaa, koska minulla saattaa olla mielestäni kovastikin tekemistä ja monta tuntia kuluu hujauksessa vaan siinä kun kuuntelee musiikkia.

Kaunista ja melodista black metallia kotinurkilta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin, kai sen ajan saisi kulumaan jos olisi pakko. Tällä hetkellä olen kuitenkin tyytyväinen siitä, että koulu pitää vähän mukana arjessa. Tosin siihenkin tulee muutos helmikuussa, jonka jälkeen olen tyhjän päällä muutaman kuukauden. Saas nähdä miten pää kestää :D Raportoin myöhemmin tuloksista, mikäli en ole lukittuna pyöreässä huoneessa jossain suljetulla osastolla.

Itsellä ei ole yötyöstä kokemuksia kuin erittäin tylsältä tehtaalta, mutta oli sieläkin jotenkin mukavampi fiilis öisin kun oli vähemmän porukkaa yleensä jne. Ehkä jotain suht koht mukavaa hommaa tehdessä yöllä olis tosi mukavata?

Jos työ on kivaa, niin samahan se on, mihin vuorokaudenaikaan sitä tekee. Kivat työkaverit jeesaa myös paljon. Omaan rytmiin vaa yötyö sopii paremmin ja tietysti se, ettää tällasena erakkona saa tehdä töitä vain yksin. :D

Vai että erakko. Örgh

Voi perkele mun lataukset tökkii tosi pahasti :(

Päivätyössä on kyllä ainakin se vika, että kaikki ihmiset ovat esimerkiksi salilla samaan aikaan. Hankalaa kun pitää yrittää välttämällä välttää ruuhka-aikoja, mikäli ei halua jäädä ruuhkassa jalkoihin :jahas:

Back
Ylös Bottom