Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä saanut yöllä nukutuks kuin pari hassua tuntia. Saa nähdä mitä tästäki päivästä, luulen että hajoan jossain vaiheessa 8h koulupäiväki ja vittu kello jo noin paljon tulee taas kiire bussipysäkille j!!!!

Auttakie mää kuolen. Unta se tunnin verran, 3 rullaa paperia menny ja ämpärin pohjalla joku 3litraa tavaraa. Päälimmäisenä pari kierrosta sappinestettä. Perse on tulessa, kurkku on tulessa ja selkä on vitun kipeä. Paska sänky niin vetää selkälihat ihan jumiin ja sit oksennusta niin perkele että vihlas pahasti.

Kuumettaki 38 astetta, niin paleeleeki vielä, sit ku on päässy tähän peittojen alle niin pitääki mennä vessaan.

Eikös se niin oo että ku sairastaa niin pitää itkeä ja valittaa koko ajan?

^ Otan osaa. Mulla sentään on vaan flunssa.

Huomasin, että ryyppääminen ja nukkumatta jättäminen eivät ainakaan edesauta flunssan paranemista, vaikka Salmari kuinka maistuisi yskänlääkkeeltä. :jahas:
Poskiontelot täynnä tavaraa, ääni edelleen pois ja töihin käy matkani iloisesti nenäliinapinkan kanssa. Tästä tulee hauskaa... not.

Kuka se on se motivaatio? Piti kohta kaks tuntia sitte lähtee töihi mut ei oo viel pystyny. Yhen päivän "viikonloppu" keskellä viikkoo sotki unetki perkele.

Jahas.. Kai se on kaivettava itsestä taas esiin se ahkera työntekijä näin 11 päivän vapaiden jälkeen. Saas nähä millasta projektia sitä aletaan keksimään näin alkuunsa..

Jouduin tänään vähän kyynelehtimään, kun mun veli puhui niin kauniisti ja pitkään siitä miten paljon se on saanut elämäänsä kun sillä on mut, ja siksi se haluaa saada vielä toisen lapsen että sen lapsillakin olis toisensa:haart: Ja toivoo nimenomaan että tulis sitten poika tolle tytölle veljeksi:)

Sitä tulee mies aika herkäksi kun saa lapsen, ihme homma noi lapset kyllä. Toinen mukula olis kyllä ihan hauska, sikäli että touhuavat sitten keskenään. Välillä meilläkin kummittelee ajatus, että olis kiva se toinen. Välillä taas tuntuu että se yksiki käy hermoille ja sitten ne faktat synnyttäjän selkä ei välttämätä kestä, ekassakin se meni siihen kuntoon että lääkärit varoitteli.

Kivasti ainaki alko, kaks ekaa tuntii oltiikin peruttu! Oltiinhan siitä ilmotettu mut minä sokee sitä huoamnnu :face:

E: seuraavat pari viikkoo on ihan hanurista

Back
Ylös Bottom